פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות למצלמות דיגיטאליות נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי מצלמה דיגיטאלית של HP דגם 850
בחודש אוגוסט השנה הפסיקה המצלמה לצלם פניתי למעבדת החברה בקרית אריה בתקווה לקבל שירות תיקון או בדיקה.
שם נאמר לי שהשירות היחיד אותו אוכל לקבל הוא השארת המצלמה שלי ובתמורה ל-1200 ש"ח אקבל במקומה מצלמה מחודשת.
בקשתי שיבדקו, אולי דרוש תיקון קל?
נאמר לי ע"י נציגת החברה שהם לא נוגעים במצלמה.
נאלצתי לדאבוני הרב לפנות למתקן מצלמות פרטי שהראה לי שהתקלה במצלמה פשוטה ואפילו לא דרש תשלום בגין הבדיקה ( מה שהתברר תקלה בעוצמת הסוללות הנטענות שנחלשו) רכשתי ממנו מטען וארבע סוללות חדשות ובמחיר של כ 150 ש"ח הרווחתי את המצלמה שלי.
מי יודע כמה לקוחות "התפטו" לשרות שמציעה HP ושילמו 1200 ש"ח ללא סיבה. דבר אחד למדתי מהסיפור הזה להתרחק מכל מוצר בו מופיעות צמד האותיות H
ולידו P
זילזול בלקוח סוג הנזק :
לתת יחס הוגן ללקוחות ולהפנים שירות מהו פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה