פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות של חברת hp נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מצלמה של חברת hp . מחירה היה 1500 ש"ח. אחרי שנתיים המצלמה התקלקלה. פנינו לחברה, אך הם אינם מתקנים את המצלמות מתוצרם,ובמקום זאת הם מוכנים לתת לנו מצלמה מחודשת, תמורת....1200 ש"ח. אחרי דיונים והתכתבויות, הם הודיעו לנו שהם מוכנים להוריד את מחיר המצלמה המחודשת ל-600 ש"ח (עם אחריות ל3- חודשים בלבד)ובנוסף, 75 ש"ח עבור בדיקה והגשת הצעת מחיר...
למעשה, לאותם 75 ש"ח אין שום משמעות , כיוון שהם אינם מתקנים את התקלה במצלמה ועל כן אין סיבה להגיש לנו שום הצעת מחיר והמחיר הרי כבר סוכם מראש.
שאלתנו היא: האם חברה איננה מחוייבת להחזיק מעבדות וחלקי חילוף ולתת שירות תיקונים למוצריה גם לאחר תום תקופת האחריות?
כספי סוג הנזק :
תיקון המצלמה או קבלת מצלמה חלופית במחיר סביר ואחרי פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה