פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי לחלוטין בבעיה במחשב נייד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות נוצרה בעיה במחשב נייד של HP אשר רכשתי בחו"ל האחריות שקיבלתי איתו הינה בין לאומית . אך הדגם שרכשתי אינו מיובא לארץ לפי דבר נציגי החברה ולכן האחריות אינה תקפה בישראל. אך ברגע שהתקלקל המחשב .התקשרתי לבדוק אם כי יש אפשרות לתקנו אם התקלה אינה בחלקים הספציפים לדגם. נענתי בחיוב לאחר שבדקו את המספר הסידורי של המחשב .ונאמר לי שהמחשב יתוקן ללא תשלום תוך חמישה ימי עבודה . שבוע לאחר שמסרתי את המחשב למעבדה ולא יצרו איתי קשר מהחברה התקשרתי אני אליהם לבדוק מה מצב המחשב. נאמר לי כי המחשב יהיה מתוקן או היום או מחר וכי יתקשרו אלי היום . לא קיבלתי תשובה מן החברה באותו היום ולכן התקשרתי ביום למחרת. נציגי השירות הבטיחו לי תשובה עד 2 באותו היום .ב2 בצהריים התקשרו מהמעבדה והודיעו לי כי המשחשב לא עבר בדיקה מלאה עדיין אך הבעיה הינא בדיסק הקשיח וכי יעלה לי כ600 ש"ח לתקנו !!.נדהמתי מן העניין מכיוון שלא רק שהחברה התעקבה בתיקון המוצר אני עוד אמור לשלם עבור כך.
מייד פניתי לשירות הלקוחות של החברה ובקשתי לדבר עם אחד המנהלים .
הסברתי לו את פרטי הדבר וכי אנוכי גר בנתניה ולאור העובדה שהוסבר לי כי אוכל לנצל את האחריות נסעתי עד למעבדה בפתח תקווה! . ולו היה מוסבר לי אחרת הייתי משלם לתיקון כבר בנתניה . מנהלת שירות הלקוחות עמדה לצידי בנושא והעבירה את העיניין לידיה . במשך שבוע נוסף לא קיבלתי תשובות ברורות והנושא עדיין לא נסגר. לאחר שבוע קיבלתי טלפון נוסף מן המעבדה עם תשובה כזו "המחשב שלך כרגע יצא מבדיקה (לאחר שבועיים) ויש לך בעייה בזכרונות אם אתה רוצה יחזרו אליך בימים הקרובים בנוגע להצעת מחיר לתיקון " ברגע זה כבר לא ידעתי כבר מה לעשות מרוב כעס . הרשתי ששיקרו לי לאורך כל אותו הזמן וכי כרגע אין באפשרותי לעשות דבר. דברתי שוב עם אותה מנהלת שירות לקוחות ותוצאות שיחה זו היו שישלחו לי הביתה מחשב לא מתוקן אחרי מעבר לשבועיים של עיקוב וכי עם כל זה שהיא מבינה את כעסי ומבינה את הרגשתי .וכי היא מצדיקה אותי בנושא ידייה כבולות. אני מצידי באמת שכבר לא יודע איך צריך לפעול בנושא זה ולכן הנני פונה אליכם . בדרך כלל אינני מן הלקוחות אשר נתפלים לקטנות אך במקרה זה אני מרגיש כי באמת החברה חצתה את הגבול .
בתודה מראש אבי

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה