פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עריסה למחשב כף יד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי הוזמנה לי עריסה למחשב במרכז השירות שלHP עד היום עדיין לא קיבלתי אותה למרות שהתקשרתי המון המון פעמים .מתוך יאוש התחלתי להקליט את השיחות שלי מול השירות לקוחות כדי שיהיה לי הוכחות לכל התירוצים וההבטחות ובימים אלה אני התחלתי בהגשת תביעה משפטית
ראוי לציין ושכולם ידעו אולי המכשירם של HP טובים אבל שירות אין גרוע מזה
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלה מידית של העריסה ומתן אחריות נוספת על התקופה פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה