פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רציתי להציג בפניכם את השירות הלקוי שקיבלתי מחברת CPM וממוקד הטלפוני של חברת HP ב 11.8.08 רכשתי מחשב מחברת שניידר מחשבים מס מחשב CNF82726C8 מס עבודה 86887EP

ב 11.8.08 קיבלתי מחשב חדש במשלוח
ב 13.8.08 ב 9 בבוקר הבאתי אותו לחברת CPM ורציתי להראות להם במקום שהמחשב דפוק הוא מגיע ל 95 מעלות תוך כמה דקות המחשב רותח והוא נתקע ונכבה הרבה פעמים נדחתי ישר ואמרו שהם לא עושים טיפול במקום ב 14.8.08 התקשרתי ב 12 בצהריים

ושאלתי מה קורה צעקו עליי כלום לא קורה הבאת תמחשב רק אתמול התקשרתי לחנות שממנה רכשתי תמחשב והם שלחו מייל למנהלת בשם מרים שמשום מה לא חזרה אליי והייתי צריך להתקשר אלייה שוב לאחר שהבטיחה שתחזור ואמרה לי לאחר שעה שהמחשב תקין לא הבנתי איזה החלטה פזיזה שהמחשב תקין תוך שעה

מחשב חדש לא אמור להתחמם ככה ובטח שלא להגיע ל 70 מעלות בלי מאמץ

עד עכשיו התקשרתי 10 פעם לחברת CPM ואמרו כל פעם יחזרו אלייך מהם לא שמעתי שהמחשב תקין ולא שמעתי שטיפלו בו
יום ראשון .8.17 שוב פעם סבב טלפונים לכל העולם כולל מיילים ושוב אין תשובות אין מענה עד שהשגתי את מרים והצליחה לגרום לטכנאי שיתקשר
הטכנאי התקשר ב 12 הסברתי לו תבעיה והוא טען שהוא ביכלל לא העלה תמערכת הפעלה ורק בדק בדוס בדיקה רשלנית לכול מי שמבין איך שבודקים מחשב חייב לתת למערכת הפעלה לפעול בשביל שתפעיל את כל המשאבים
הוא הבטיח סוף יום להתקשר וכמובן למה שיטרייח את עצמו
חברת HP יש לה את השירות הכי גרוע בארץ לא הייתי ממליץ להתעסק איתם
עוגמת נפש סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה