פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה של מחשב בשווי של 5000 ש"ח עם תקלות עד הודעה חדשה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני רכשתי מחשב A650.IS בבאג ב22/8
מהרגע הראשון שהדלקתי את המחשב התחילו הבעיות, הUPDATE לא עובד, המחשב לא מזהה את הכרטיס רשת ואני צריך להפעיל מחדש כל פעם שאני רוצה להתחבר לאינטרנט, הMEDIA CENTER לא מזהה את ה IR, לא מצליח להתקין שום תוכנה של MICROSOFT כגון הLIVE.
זו עוגמת נפש שבמקום שאני שמח שרכשתי מחשב ב5000 שח אני צריך להתחיל על היום הראשון לתקן תקלות ולעשות כל יום שחזור גיבוי ולהתחיל הכל מחדש בכדי לגלות כי שוב פעם אותה תקלה.
אני חשבתי שHP זו חברה רצינית יותר וכאשר אגיע למוקד טכני לא יגידו לי כל פעם " טוב תעשה שחזור זה יפתור את זה!".
פשוט נמאס לי שכל רגע אני צריך להתחיל הככ למאפס, ושמוקדי התמיכה שלכם בארץ אין להם מושג בפתרון בעיות! את רוב הבעיות פתרתי בעזרת התמיכה בצט שלכם! הלוואי ולאנשי התמיכה שכם פה בארץ היו 20% ידע מהציגי הצ'ט!
אני ממתין לתשובכם במיידית!
כלכלית סוג הנזק :
פתרון כל הבעיות ואף אם ידרש מחדש חדש! פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה