פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב תקול במעבדת HP נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:



לכבוד
חברת HP –ישראל
מחלקת פניות הציבור
משרד המסחר והתעשייה – אגף הממונה על פניות הציבור
אמון הציבור – מחלקת פניות הציבור



הנדון: מחשב HP לקוי והתייחסות לא ראויה


א.ג.נ


בתאריך 02/07/2008 רכשתי מחשב נייד של חברת HP דגם: dv6680EJ מאתר "וואלה שופס".
למרות שמדובר במחשב נייד חזק ואמין לעומת מחשבים אחרים הן ממשפחת HP והן מחברות אחרות לצערי כגודל הציפיות כך גודל האכזבה מהמחשב ואף יותר מכך.
לאחר חצי שנה בלבד של שימוש במחשב התחלתי לחוות תקלות אשר לא אופייניות למחשב חדש בשלב כה מוקדם של שימוש:

1) הודעות שגיאה במערכת הפעלה: בעת שימוש במחשב קיבלתי הודעות שגיאת מערכת אשר מנעו ממני לעבוד על המחשב בצורה תקינה וחלקה. בנוסף לכך מדי פעם הופיעו לי מסכים כחולים המעידים לפי מספר השגיאה על בעיה במערכת ההפעלה או הזיכרון.

2) רעש הנובע ממאוורר המחשב: לאחר עבודה של שעה במחשב, נתקלתי ברעש הקירור של המאוורר אך במקום כמה דקות של קירור, הרעש המשיך לפחות כשעתיים שלוש ונאלצתי לכבות את המחשב ולהדליקו מחדש.

3) מחשב קופא במהלך העבודה ושמיעת רעש מהדיסק הקשיח: כאשר אני מדליק את המחשב ובמהלך העבודה השוטפת שלי הבחנתי ברעש חזק המצביע על דיסק קשיח לא תקין.

4) ניתוקים מרשתות אלחוטיות: בהמשך לאמור לעיל, נתקלתי גם בניתוקים מרשתות אלחוטיות לסירוגין כמה פעמים ביום(למרות שמצב חיסכון החשמל בהגדרות של הרשת מבוטל) וגם לאחר התקנת קובץ שנשלח לי ע"י תומר משירות הלקוחות של חברת HP.

לאור תקלות מרובות אלו יצרתי קשר עם שירות הלקוחות למציאת פתרון לבעיות הנ"ל. לאחר תאור הבעיה לנציג שירות הלקוחות, נאמר לי כי עליי למסור את המחשב שלי לתיקון במעבדה מפאת הסיבה שמדובר בבעיית חומרה ולא בעיית תוכנה שאפשר לפתור טלפונית.
מסרתי את המחשב ביום שישי בתאריך 13.3.09 ונמסר לי שמשך התיקון יהיה לכול היותר שבוע ימי עסקים.כעבור כמה ימים התקשרתי לשאול האם נעשה משהו במחשב ונמסר לי שהמחשב עדיין לא נכנס לטיפול וכנראה יכנס רק בעוד מספר ימים. היום התקשרי שוב לברר האם יש שינוי ונמסר לי שרק ביום חמישי המחשב נכנס למעבדה.
לאחר הבדיקה, טכנאי המעבדה קבע שלוח האם במחשב אינו תקין וצריך להחליף אותו.
לאור העובדה שאני משתמש במחשב לצורכי עבודה ולימודים ביקשתי שיטפלו בנושא במהירות האפשרית אך נמסר לי ע"י הילה מחברת סי.פי.אם שאין לוח אם המתאים לסדרה של המחשב הנייד שלי וכי יש צורך להזמין את החלק מחו"ל, מהסיבה שפשוט אין בארץ חלק כזה, דבר שייקח עד 14 ימי עסקים.

אינני אשם בתור לקוח שאין חלקים במלאי ואני לא אמור לשלם את המחיר על הנושא הנ"ל, אני זכאי לפתרון מיידי בזמן סביר ולא לחכות שבועות עד שיימצא פתרון כזה או אחר.
במצב של המשק היום ובכלל, אין באפשרותי לחכות זמן כה רב עד שיגיע החלק המיוחל, עד שיתקינו אותו וכו'.. הנ"ל פוגע בי אישית וכלכלית ואיני יכול לקבל את הפתרון הזה בייחוד שיש לי אחריות תקפה.

הנני דורש פתרון יותר אפקטיבי והגיוני לבעיה שלי, אני בתור לקוח שיש לו אחריות מקיפה לא אמור ליפול בין הכיסאות בגלל בעיה שלא קשורה אליי אלא לחוסר אחריות מצדכם!!

תודה רבה ומחכה לתגובה
כול יום שעובר ללא מחשב אני מפסיד כסף סוג הנזק :
טיפול מהיר יותר כפי שמקובל ומפורסם, כולל הצעת חלופה. באם אין באפשרותם לספק לי את הפתרונות הנ"ל אבקש החלפה בציוד חדש. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה