פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
HP לא עומדים בהתחייבות ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניגשנו לחברת HP לשם בדיקת תקלה במכשיר משולב (מדפסת, פקס,
סורק,מכונת צילום)מדגם 2210. נאמר לנו במועד המסירה עם חתימה על טופס שבו מצויין שאםהתיקון עד 300 שקל יתקנו ללא אישור נוסף. תוך 7 ימי עבודה.במהלך12 ימי עבודה הודיעו לי כי התיקון לא עולה על 300 שקל וזאת לאחר מספר רב של טלפונים מצידי לשירות התיקונים של HP
לאחר 12 ימי עבודה קיבלתי טלפון מHP והודיעו לי שערך התיקון 730 שקל כולל מע"מ בניכוי עלות בדיקה.
בזבוז זמן עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר בהתאם למחיר הראשוני שנמסר על ידי נציג פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה