פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות למחשבים ניידים מחברת HP נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שרות למחשב נייד HP דגם Pavillion zv5175 EA :
המחשב הנ"ל נרכש מטרקלין חשמל (חשבונית 26258910) ב - 7100 ש"ח בתאריך 14.10.04. במהלך השנה הראשונה (באחריות) התקלקלה הסוללה ולוח האם. המחשב היה יותר מחודש במעבדות מארס, כשהגיעו סוף סוף החלפים המתאימים, והמחשב תוקן והוחזר - המסך לא עבד. בינתיים שנת האחריות הראשונה הסתיימה (במספר ימים), והיה צורך לשלם תשלום נוסף של 700 ש"ח למעבדות מרס ע"מ שיחליפו אינוורטור למסך (שכנראה התקלקל במהלך החלפת לוח האם). אבישג משרות לקוחות ב - HP אמרה שבאמת לא נראה לה שבשנה הראשונה לחיי המחשב אמורות להיות תקלות רבות כ"כ, ובטח לא במסך ה LCD המשוכלל, אולם אין באפשרותה לעזור. לסיכום: בשנה שהמחשב קיים הוא "בילה" כחודש וחצי במעבדות מארס וכ 90% מרכיביו התקלקלו, בנסף לכך הוסיפו את עלויות התיקון שנדרשו ואת השרות הירוד במסגרת האחריות. אשמח לשמוע את תגובת שרות לקוחות HP. (כרטיסי עבודה במעבדות מארס - EP61786 ו EP63113 ).
כספי סוג הנזק :
לפחות תיקון המחשב ללא חיוב / החזר עלות תיקון המסך. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה