פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מצלמה דיגיטלית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מצלמה דיגיטלית שעקב נפילה נתקע שפורפרת הזום של המצלמה ומתברר שחברת HP לא מתקנת מצלמות דיגיטליות אלא רק מחליפה מוצר במוצר והעלות היא 900 ש"ח סכום קרוב למחיר המקורי של המצלמה.
הנזק הוא פשוט ואין צורך במצלמה חדשה .
ברשותי מכתבי התכתבות עם החברה אך המדיניות שלהם די ברורה - אין תיקונים יש החלפות במחירים גבוהים ולדעתי יש לפרסם זאת על המוצרים שנמכרים בחנויות כדי שהלקוחות ידעו שאין אמא ואבא למוצרים.
כמו כן ברשותי מכתב שכתבתי לחברה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקןו המצלמה במחיר סביר פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה