פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במדפסת נושא התלונה:
באב"ד זבולון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים רכשתי מדפסת חדשה מאופיס דיפו סוג HP לאחרונה המדפסת לא מושכת דפים יש בה תקלה, משיחה עם שירות תיקונים HP נמסר לי אין מעבדת תיקונים בארץ המדפסת תשלח לצרפת ובמקומה אקבל מדפסת מתוקנת אחרת (לא חדשה) לצמיתות וזה הפיתרון שהם נתנו לי.
כספי סוג הנזק :
לתקן לי את המדפסת שלי או לתת לי מדפסת חדשה במקום ה פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה