פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרס לפטופ נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היי,
לפני שנה רכשתי מחברת HP לפטופ ורכשתי איתו אחריות לשלוש שנים,
לפני שבועיים היו לי בעיות בחיבור לאינטרנט, ביום שני ה-11.1.10שלחתי את הלפטופ לתיקון, אחרי שיחה עם תמיכה טכנית וביקשתי שיתקנו גם כמה כפתורים שלא עובדים טוב, דרך UPS בחיפה. יום שני ה-18.1.10 קיבלתי את הלפטופ בחזרה בלי מערכת הפעלה, ועם כפתורים לא מתוקנים והלפטופ חזר מטונף. מאחר ובשש HP כבר לא עובדים התקשרתי ביום שלישי ודיברתי עם נציגת שירות לקוחות שרק התנצלה בפני ואמרה לי שבשביל פתרון מהיר, אני יכולה לחזור לUPS וככה העניינים יזוזו מהר יותר, היא גם לא העבירה אותי לדבר עם מנהל ואתמול שהתקשרתי שוב לHP, אחרי ששליח כבר בא לקחת לי את הלפטופ ודיברתי עם מנהלת על שירות לקוחות והסברתי לה שאני סטודנטית ושתקופת המבחנים שלי התחילה ואני צריכה גישה לאינטרנט וגישה למחשב היא אמרה לי שהם יעשו מאמצים גדולים להחזיר לי את הלפטופ היום (בעזרת השם),
עלבון, בזבוז זמן (הייתי צריכה לצאת משיעורים בשביל לטפל בהכול) סוג הנזק :
הייתי רוצה לקבל את הכסף שלי בחזרה מחברת HP על מנת לקנות לפטופ חדש מחברה אחרת פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה