פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת חדשה, לא תקינה ושירות גרוע ומתסכל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.12.09 רכשתי באופיס דיפו מדפסת HP Officejet 8500 pro.
ההתקנה עברה חלק ורק לאחר 3 שבועות שמתי לב שכאשר מדפיסים תמונות (בתוך מסמך ובכלל) מופיעים פסים בהדפסה.
ביצעתי את כל פרוצדורות היישור, ניקוי ראש דיו וכו' ומאחר וזה לא פתר את הבעייה פניתי לשירות.
הנציג שרות נתן לי לבצע טלפונית את אותן פרוצדורות ומאחר וזה לא פתר את הבעייה, ביקש שאני אנסה להדפיס באיכות מקסימלית.
אכן במוד זה לא הופיעו הפסים. אבל מוד זה יותר בזבזני בדיו ואין שום סיבה שלא אוכל להשתמש במוד הרגיל. כעת אם יש איזושהיא תמונה במסמך, אני נאלץ להדפיס את כולו באיכות מירבית.
מכאן HP בחרו להתעלם מהבעייה ולא להציע שום פתרון. אפילו בקשתי לשדרג לדגם אחר נדחתה.
אני רכשתי בעבר למעלה מ-3 מדפסות HP, יש לי 2 מחשבים ניידים HP וPDA.
מיותר לציין שזה המוצר האחרון של HP שאני קונה.
אני מנסה את הפנייה דרך האתר ע"מ לקצר את התהליך הכרוך בהליך משפטי שכמו שהבטחתי למנהלת שירות HP, אני אמצה עד סופו.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזרת כספי/ החלפת המדפסת באחת תקינה/ החלפה לדגם שבו אין את הבעייה. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה