פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בדרייברים ולמעשה אילוץ לרכישת חומרה חדשה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברשותי מדפסת HP מדגם laserjet 1010. כלקוחה מרוצה ממוצריה של החברה רכשתי ממנה לאחרונה מחשב נייד, המחשב הגיע מצוייד כראוי בתוכנת חלונות 7, אני מבקשת לציין כי זהו מחשב שני שאני רוכשת מהחברה ובדרך כלל מאוד מרוצה. אלא שעם תחילת השימוש במחשב החדש כשרציתי להדפיס את עבודתי גיליתי כי המחשב אינו מכיר במדפסת כהתקן הדפסה, מה שמונע ממני את האפשרות להדפיס.
לאחר פניה לאתר התמיכה של החברה נשלח לי מייל המפנה אותי לתמיכה טלפונית, המוקדנית בתמיכה הטלפונית טענה כי HP מבחינתה סיימה עם סוג זה של מדפסות (זו לא מדפסת כזו עתיקה) וכי הם לא מספקים יותר דרייברים, בכך למעשה מבחינתה הסתיימה השיחה.
כאשר ניסיתי להסביר כי אני זקוקה לאפשרות הדפסה, אמרה שאנסה אולי להוריד דרייברים של ויסטה ושמבחינתם אין פיתרון.
כאמור, המדפסת שלי אינה ישנה כל כך, גישה זו מצד החברה למעשה מאלצת אותנו הלקוחות לרכוש מדפסת חדשה, דבר אותו אינני צריכה, אינני רוצה ואף אינני מסוגלת לו כלכלית, לא יתכן כי החברה תותיר אנשים עם מוצר שלה מבלי שינתן להם פיתרון כלשהו.
אשמח מאוד על התייחסותכם לנושא, שכן נראה לי כי אינני היחידה המתמודדת עם בעיה זו.

בתודה,
רויטל ממן
אי יכולת שימוש בחומרה, עוגמת נפש!!! סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה