פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני פיזור מחשב נייד ושירות לקוי ובקשה לתשלום על המתנת סרק. נושא התלונה:
שי אברהם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

שמי אברהם שי, ת.ז. 310890884, כתובתי: דרך עכו 103/5, קרית מוצקין, מיקוד 26373, טלפון: 0547730772.

• ביום חמישי בתאריך ה-22 לאפריל המחשב הנייד שלי נשלח אל מעבדת התיקונים שעובדת עם חברת HP, שמה של החברה הוא CPM. השילוח נעשה באמצעות חברת השליחויות שלדבריה וע"פ ההמתנה בת כ-40 דק' למנהל שלא נענה בסופו, היא המובילה בעולם. החברה קרויה בשם DHL.

• לאחר שהמחשב היה מוכן וסיים את הטיפול הדרוש במעבדה בתאריך ה-28 אפריל, יצרה עימי קשר עוד באותו היום נציגה מ-DHL בשם מורן ותיאמה איתי שילוח לתאריך 29 לאפריל לכתובת שפרעם 2 בקרית ביאליק, כששאלה אותי על הזמנים שאני אוכל להיות בבית הוסבר לנציגה כי אוכל להיות בבית עד השעה 14:00 בכדי לקבל את המחשב בחזרה. זו הבטיחה לי שהשילוח יעשה עד השעה 14:00 לבקשתי.
• היום בשעה 13:00 התקשרתי לשירות הלקוחות של DHL וענתה לי נציגה בשם מור הסברתי לה שאני אמור לקבל את המחשב היום עד השעה 14:00 ואני מבקש ממנה בכל לשון של בקשה לבדוק איפה הבלדר כרגע כדי שאוכל לתכנן את זמני ולוודא שהוא מגיע בוודאות, מסרתי את פרטיי ואת המספר טלפון למור וזו אמרה שבודקת ומיד חוזרת אליי עם תשובה.
• בשעה 13:55 התקשרתי שוב ל-DHL מפני שהשילוח עדיין לא הגיע אליי, והפעם דרשתי לדבר עם מנהלת בשירות הלקוחות של DHL, לצערי אינני זוכר מי הנציגה עימה שוחחתי אך דיברה ממש בגסות רוח ואף אמרה "אז השליח מתעקב קצת", לא הייתה מוכנה לתת לי לדבר עם מנהל ולאחר שאמרתי שאני מוכן להמתין על הקו העבירה אותי טלפונית לשלוחה כלשהי שהייתה ההמתנה כ-39 דק ו-40 שניות ללא מענה.
• בשעה 15:15, מתקשר אלי השליח ואומר כי הוא מחכה לי מול הדלת הסברתי לו שיכול לקחת את המחשב לאיפה שהוא רוצה כי כרגע לא אוכל לקבל אותו ואני בעבודה וזה ניתק את השיחה.
• בשעה 17:50 התקשרה אליי נציגה בשם טל שנציגה עצמה כנציגת שירות, התלוננתי בפניה על השירות הלקוי וזו אומרת שאני משקר ושהם מחוייבים לחברת HP לחלוקת המחשב עד השעה 17:00, הוסבר לה שהשארתי את האופציה פתוחה לנציגה שתיאמה איתי מלחתחילה והסברתי לה אף שאני עובד בנשר וכי יכולים לספק לי את המחשב במידה והשעות האלה לא טובות לבלדר. בנוסף טל מציינת כי עליי לפנות ל-HP שיספקו לי את המחשב ע"י מונית, בסופה של השיחה הסברתי לטל שאני לא מוכן לקבל את המחשב אם זה לא היום.

לאחר יום איום ונורא שכזה החלטתי לבקש את עזרתכם בנושא ולהתלונן על שירות לקוי שכזה.
לא הגיוני שחברה גדולה שכזו תתאם חלון זמנים כה גדול אל מול הלקוח, משמע- הלקוח צריך לבזבז יום עבודה.
אבקש את עזרתכם בדרישה לקבל מחברת DHL\HP פיצוי על עוגמת הנפש ועל המתנת סרק בבית.
אבקש לקבל תשלום בעבור יום עבודה מלא כפיצוי.
מעבר לכך אינני מוכן לקבל את המחשב מחברת השילוח על החוצפה הגדולה שיש להם לומר לי שהם לא מתחייבים ללוחות זמנים שהם מתאמים אל מול הלקוחות.
לצערי חוק איחור טכנאים לא חל על החברות הללו ולכן אין למי לפנות על המתנת סרק ועל כן אני דורש תשלום בעבור המתנת סרק.

בברכה,
אברהם שי
קבלת תשלום בעבור המתנת סרק פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה