פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום לא הוגן נושא התלונה:
ויימן יוליה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנחם בגין 36 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי מחשב נייד מדגם HPDV61310EJ בעלות של 4500 ש"ח בערך.
לפני כשבועיים פתחתי את המחשב את חלקו העליון על מנת לעבוד עליו, ולתדהמתי גיליתי כי בתוך הצג קיימת נוצרה בעיה בצג עצמו דבר הניראה כמו ריק על המסך עם פס באמצע. מיד העברתי את המחשב למעבדה אשר הפנו בחברה. לאחר יומיים בלבד חזרו אלי מטעם המעבדה, לטענתם נוצר שבר במסך וכי עלי לשלם בעבור התיקון את הסך של 1500 ש"ח. טכנאי מהמעבדה טען כי הנזק הנו נזק הניגרם על ידי. דבר אשר הנני שוללת מכל וכל, לא היה ולא נברא. מעולם לא נפל מידי המחשב, ומעולם לא קיבל מכה אשר גרמה לבעיה. לאחר שלא הסכנמתי לקבל את גזר הדין, ביקשתי לשוחח עם שירות הלקוחות בחברה. חזרה אלי נציגה אשר הזדהתה כמנהלת השירות, בשיחה צעקה והרימה עלי את קולה, האשימה אותי בגרימת נזק לצג והודיע לי כי זה לא באחריותם.
אינני יודעת מה לעשות ולמי לפנות כדי שאצליח להוכיח את טענותי כי אינני אחראית לגרימת הנזק. הצג היה כניראה פגום טרם נקנה על ידי. ותוך כדי שימוש ופעולה קטנה הנזק התעצם. אינני מוכנה לשאת בסכום זה, זה לא ניראה לי הגיוני כי אאלץ לשלם סכום זה לתיקון. מבקשת את עזרתכם לקבל את השירות והיחס ההולם חברה המכבדת את עצמה.
תודה מראש יוליה ו/או מקס
עלבון/עוגמת נפש סוג הנזק :
הנני דורשת תיקון ללא תשלום פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה