פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב COMPAQ נושא התלונה:
גורדו כנרת שם/כינוי:
‏יום שני ‏31 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך זה רכשתי דרך חברה בירושלים מחשב קופאק מדגם בסך 2750 שח לאחר שבוע מיום הקניה המחשב החל לעשות בעיות-וינדאוס אינו עולה,המחשב נתקע,הלינקים אינם מגיבים וזאת רק לאחר כשבוע! לאחר שיחה עם פקיד מHP קיבלתי אישור החלפה מלא על המחשב וניגשתי לקחת מחשב מאותו סוג בטענה כי "המוצר הספציפי פגום" קיבלתי מחשב חדש מאריזה שנפתחה במו עיני שלאחר 3 ימים חזר על אותה בעיה בדיוק ואפילו גרועה יותר ולעיתים אפילו לא נדלק!!! התשלומים העיקר יורדים לי מהחשבון כבר יותר מחודש וחצי אני בלי מחשב נייד שעליו אני משלמת כבר כמעט חודשיים ללא תמורה לתשלום שלי! דיברתי עם פקידה בשם סבטלנה שמטרתה היא לזכות אותי בחצי שנה בביטוח בלי שום פיתרון הגיוני,פשוט בושה וחרפה לחברה בעלת שם כזה "גדול" להתייחס ככה ללקוחות שלה,משלמים את מיטב כספם על סחורה פגומה! עד היום לאנמצא לי פיתרון ואין לי שום מחשב בידי!! יש לציין שהחברה שממנה קניתי לקחה אחריות ועזרה לי אבל מHP שום כלום אני מתכוונת להגיע איתם לתביעה יחד עם אותה פקידה כולל שיחות שיש לי מנציגים של החברה שטענו שהסדרה הזו בכלל פגומה ובלי להתווכח אית שלחו לי גם על המחשב השני אישור החלפה מלא עם חתימת מנהל! זה רק מוכיח כמה אתם גרועים ולא שווים שישקיעו במוצרי HP אף לא אגורה!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא על המחשב ופיצוי על כל החודשיים שאני משלמת לל אתמורה!! פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה