פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בחלקי חילוף לניידים מקבוצת probook נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי נייד שלHPמסדרת probook לפני חצי שנה לערך לפני חודש הלחצן השמאלי של העכבר התחיל לזייף פניתי לשירות לקחות נאמר לי שצריך כנראה להחליף את כל הפלסטיק שבאיזור של בעכבר ועוד נאמר לי שאין חלק במלאי בצבע המחשב הם הציעו לי לשים חלק בצבע אחר ממש פיתרון מגוחך המחשב הזה בין חצי שנה ניראה כאילו יצא אתמול מהאריזה ואין לחברה גדולה כמו HP חלקים למחשב שקיים בשוק חצי שנה והכי מרגיז שהם לא יודעים מתי החלק יגיע ורק סוחבים אותי פשוט בושה לחברה כזאת מה שבטוח שלא אמליץ עליהם רק בגלל השירות הגרוע והפתרונות שלהם אני מרחם על הנציג כי פשוט אין לו שום תשובה והוא אובד עצות עבורי אציין שהוא מנסה הכל למעני אבל הלוגיסטיקה שלהם ממש גרועה פשוט התבאסתי על המחשב שבנתיים אני לא יכול לנהל איתו שום דבר כמו שצריך מזל שיש עכבר חיצוני בסך הכל חלק מפלסטיק שעולה להם בסין לא יותר מ5 דולר וגם הגזמתי בושה !!!!!!!!!!!!!
עלבון סוג הנזק :
אני לא פה בשביל זה בשביל זה הם משלמים משכורות לעובדים שלהם פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה