פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב תקול נושא התלונה:
לוי רונן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הסיפור


30.12.10
קניית מחשב חדש - Pavilion DV7-4190US בניו יורק עם הבטחה כי ל HP יש אחריות בינלאומית.


לאחר חודש חזרה לארץ המחשב מתחיל להשמיע קולות בזמן שמיעת מוזיקה, להתחמם במהירות ולהיתקע, פניתי לשירות הטכני של HP ועל פיהם יש לי אחריות מלאה!
ניסינו לתקן כמה מצבים התקנה חדשה של דרייברים שינוי הגדרות כאלו ואחריות ולאחר כמה זמן שזה לא הצליח עשינו התקנה מחדש של המערכת.


לאחר חודשיים שוב אותן תקלות שוב פניה לHp שוב ניסיונות חוזרים ונשנים לתקן את המחשב דרך הטלפון, מה שעזר למספר ימים בלבד.


בפעם השלישית החלטתי שאני לוקח את המחשב בעצמי למעבדה.


נשלחתי למעבדת CPM בת"א השארתי את המחשב שם ואמרו שיחזרו אלי אחרי מספר ימים עם פירוט התקלה.


אחרי מספר ימים אכן חוזרים אלי ונאמר לי כי יש בעיה בהארד דיסק, במאוורר, בכבל מסך ובסוללה, וכי יש צורך להחליף אותם ויקח מספר ימים כי מביאים את זה מחו"ל.


חשוב להדגיש שהמחשב נמצא אצלי פחות מחצי שנה וכבר יש צורך בהחלפה של חלקים בו!!!


אחרי מספר ימים נשלחה אלי הודעה בה נאמר שהמחשב מוכן.


לקחתי אותו ונסעתי איתו ללימודים.


כבר באותו היום! פחות משעה אחרי שקיבלתי אותו הדקלתי וראיתי שהתקלות הינם אותן תקלות! ושום דבר לא השתנה, זה נראה כאילו לא נגעו במחשב.


התקשרתי לחברה שוב ושם נאמר לי שאין מה לעשות וזה יכול לקרות. דרשתי לקבל את כספי בחזרה או מחשב חדש שעובד! נאמר לי על ידי מספר מנהלות כי אין זה אפשרי - שמותיהן הן ליאת, אושרת ובת חן, שלושתן אמרו כי יש להחזיר את המחשב בחזרה למעבדה.


חשוב לציין כי נאמר והודגש לי שהם עושים לי טובה שם מטפלים בי כי הם לא חייבים מהסיבה שהמחשב נרכש בחו"ל, זה לא משנה להם שיש למחשב אחריות בינלאומית.


פניתי לHP בארה"ב שם נאמר לי מכיוון שאין לי טלפון או כתובת בארה"ב או בקנדה אין להם איך לעזור לי.


בסופו של דבר נשארתי חזר אונים והחזרתי את המחשב בחזרה למעבדה, לאחר 3 ימים חוזרים אלי ואומרים לי כי המחשב ללא תקלות ואין בו שום בעיה הוא נבדק במספר וריאציות עם מערכת ההפעלה שלהם וכי אין אחריות על המערכת הפעלה אז ככה שהמחשב מבחינתם תקין ושוב דבר לא הוחלף!


שלשום המחשב נלקח מהם, אתמול החלטתי בהתאם בהמלצות מהמעבדה לעשות שום Recovery System היום בבוקר אחרי שהמחשב נדלק לראשונה אחרי השיחזור ךאחר מספר שועת מאוד מצומצם של עבודה שוב מסך כחול, המחשב נצקע התחמם ונכבה!


אין סיבה שאני אשאר עם מחשב לא תקין אחרי עשות שיחות למוקד שלהם, פעמיים בתוך שבועיים בדיקות ותיקון במעבדה והמחשב עדיין לא תקין!


אני כבר לא יודע מה לעשות ולמי לפנות פשוט תסכול!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי / מחשב חדש פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה