פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד שהתקלקל לאחר 3 חודשים בלבד מהקניה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יד חרוצים 27 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
‏21 יולי, 2011
לכב'
גב' גלית אלדן
מנהלת קשרי לקוחות ישראל
חברת HP

ג.נ,
הנדון: מחשב נייד HP Pavilion dv6-3300

בחודש אפריל רכשתי מחשב נייד של חברתם בדגם הנ"ל. לצערי הרב כחודש לאחר הקניה החלה מסכת של פניות חוזרות ונשנות בעקבות תקלה בכרטיס המסך.

פניתי לשירות הלקוחות במסגרת האחריות שם טיפל בי נציג בשם עמי. לפי הנחייתו התקנתי מחדש את הדרייברים של כרטיס המסך, אך התקלה לא נפתרה. פניתי שוב ונציג אחר ביקש ממני לפרמט את המחשב. נאלצתי לגבות את כל הקבצים והתמונות ואכן פירמטנו את המחשב. התקלה נותרה בעינה.

ביום שישי 15.7.11 הגיע נציג של חברת FEDEX לקחת את המחשב למעבדה. ביום ג' 19.7.11 התקשרו אלי מהמעבדה והסבירו לי שיש להחליף את לוח M ואת המאורר מאחר וכרטיס המסך פגום.
רכיבים אלו מהווים את לב ליבו של המחשב, מחשב שאמור להיות חדש לחלוטין, שמחירו מעל
3,500 ₪ ותוך כשלושה חודשים אני נאלצת לקבל מחשב שפורק, הוחלפו לו רכיבים ובעצם לא נותר ממנו דבר מעבר לעטיפה החיצונית.

פניתי לשירות הלקוחות שם שוחחה עימי גברת בשם שירה – אחראית בקשרי לקוחות. גב' שירה היתה חסרת סבלנות ובלתי אדיבה בעליל. לטענתה אין מה לעשות ו"דברים כאלו קורים" ו"לא נורא יתקנו". כשביקשתי לשוחח עם נציג בכיר או לקבל שם כתובת לשלוח מכתב למנהל בכיר היא סירבה. לאחר דין ודברים עיקש במיוחד הואילה בטובה הגברת להבטיח שמנהלת בכירה ממנה תחזור אלי. אני רוצה לציין כי השירות שקיבלתי ממנה היה גרוע, ואוי לה לחברה שאלו הם נציגי "שירות הלקוחות שלה".

בתאריך 20.7.11 חזרה אלי גב' ליאת טבק גם היא אחראית בכירה במוקד. גם לליאת אין פתרונות. כי "אין מה לעשות". לא מקובל עלי שחברה בסדר גודל של HP מוכרת מוצרים פגומים, אני כצרכנית לא נהניתי מהמוצר החדש וביליתי יותר זמן בלנסות לתקנו ולעבוד איתו מאשר להשתמש בו. לא יתכן שמוצר חדש לחלוטין פשוט מקולקל. יתכן שהיה פגום עוד כשיצא מהמפעל. אינני מוכנה לקבל מוצר שכל חלקיו הוחלפו. ומבקשת לקבל זיכוי על כספי כדי לרכוש מחשב חדש או חילופין להחליף את המוצר באותו מוצר חדש – אך הפעם לשם שינוי- תקין. ברשותי בבית האריזה המקורית של המוצר.

נשאלת השאלה האם גם את, גב' אלדן, היית רוכשת מוצר חדש במיטב כספך, ולאחר חודשיים – שלושה היית נאלצת להעבירו לתיקון ולגלות שהחליפו לו את כל חלקי הליבה? האם היית "מרוצה" מהפתרון הנ"ל? להזכירך, לא קניתי מוצר חדש – כדי לשלוח אותו לתיקונים. אם הייתי רוצה לעשות זאת הייתי קונה מחשב "מיד שניה". האם מקובל עליך שחברה מוכרת מוצר, פגום, ומאלצת את הקונה להישאר איתו כי "אין מה לעשות"?
אני פונה אליך במטרה לפתור את הסיפור העגום הזה על הצד הטוב ביותר. במידה ולא נצליח לגשר בנושא, הנני מתכוונת לפנות לערכאה משפטית ובמקביל לאמצעי תקשורת מתאימים המטפלים בנושאים צרכניים כדי לסייע לי.

בכבוד רב,
ליבנת יגר
רח' משה חיים שפירא 4/1
חולון
מיקוד : 58444
טל': 050-8656268
03-5592970
[email protected]

כספי סוג הנזק :
החלפה למחשב חדש או זיכוי כספי פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה