פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד שהתקלקל hp נושא התלונה:
כהן ארז שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מעוניין להתלונן על שירות תמיכה שלא תמך וגם לבעיות בלתי ניתנות להפיכה,
לפני מספר חודשים שלחתי את המחשב שלי אל מעבדת hp על ידי הפנייה מנציג שירות אצלכם.
הבעייה במחשב הייתה שהוא נכבה מהר כחצי שעה לאחר הטענה מלאה הוא נכבה חיש קל.
מכשחזר המחשב הבעייה לא נעלמה כמובן, ואפילו החמירה.
כיום המחשב הנייד כבר לא נייד אלא מחשב שולחני שמחובר לשקע ככל המחשבים השולחניים כשהתקשרתי אל נציג השירות התגובה הישירה שלו לנושא הייתה שלבטרייה אין אחריות לשלוש שנים אלא רק לשנה, עוד לפני שבדק שבאמת הבטריה היא הבעייה (מה שכמובן היה נכון) הבטרייה הלכה וכמובן בגלל אי התאמצות של המעבדה שלכם בפתרון התקלה, המשך שימוש תקול מי יודע, אולי בבטריה תקולה מלכתחילה. אפילו על המחשב לא נמצאה תוכנת הבטרי צ'ק של Hp שבודקת את מצב הבטרייה מה שהיה מורה על בטריה תקולה עוד ממזמן.

אני מאוכזב מהשירות ומקלות הדעת שהפעיל נציג השירות שלכם, כשאני מביא בפניו את הסיפור הנ"ל שהתלוננתי על הבטרייה בעבר וזה היה בטיפולכם (או שלא) והוא אמר לי תודה ולהיתראות.

בנוסף, כיום אני מבין למה חבריי צחקו עליי כשקניתו מחשב של hp.

בתודה, ארז כהן
תיקון הבטרייה והחלפה עוד בתקופה האחריות (כשהמחשב היה בתיקון מעבדה). פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה