שירות טכני גרוע< |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מדפסת משוכללת של HP הכוללת יכולות אלחוטיות. כבר מס' ימים שאיני מצליחה להתחבר למדפסת באלחוטי ואני מועברת מנציג תמיכה אחד לאחר, ומקבלת תשובות לא הגיוניות ולא מקצועיות בעליל - בזבזתי כבר יותר מ-3 שעות שיחה איתם, עד שלבסוף ניתן לי הפתרון היחידי, שהוא "להביא ארגז לעטוף את המדפסת ולחכות שבוע וחצי כדי שתשלח למעבדה או שפשוט תוותרי על האלחוטי", ואני תוהה - האם זה השירות שחברה עולמית נותנת ללקוחותיה שמוציאים הון על קניית מדפסת?!
|
all of the above! |
סוג הנזק : |
|
|
|
|