פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכני גרוע< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מדפסת משוכללת של HP הכוללת יכולות אלחוטיות. כבר מס' ימים שאיני מצליחה להתחבר למדפסת באלחוטי ואני מועברת מנציג תמיכה אחד לאחר, ומקבלת תשובות לא הגיוניות ולא מקצועיות בעליל - בזבזתי כבר יותר מ-3 שעות שיחה איתם, עד שלבסוף ניתן לי הפתרון היחידי, שהוא "להביא ארגז לעטוף את המדפסת ולחכות שבוע וחצי כדי שתשלח למעבדה או שפשוט תוותרי על האלחוטי", ואני תוהה - האם זה השירות שחברה עולמית נותנת ללקוחותיה שמוציאים הון על קניית מדפסת?!
all of the above! סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה