פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות עיקבית בלקוח חסר גב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת הארץ 18 תל-אביב 67891 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד
לכבוד אתר תלונה. שמעתי שעזרתם להרבה אנשים מול החברות בגדולות מול אדם בודד משווע לעזרה. גם לי עזרתם עם חברת HP מחלקת מדפסות. שוב תודה. רבה רבה רבה.
רכשתי מחשב איכותי יקר של חברת HP ומיד התגלו בעיות מוזרות.
ישבתי עם התמיכה עשרות שעות [בס"ה]. כל פניה ממוצע כשעה. ולא עזר. שרפתי זמן רב, חוץ מהכסף הרב שמתעקשים להחזיק אצלם.
א. אמרו לי לעשות ריקברי למחשב ועשיתי. לקח המון שעות [כדי לאסוף, ולפנות חומר הרבה ג'יגות, ואח"כ ה כ ל מחדש – תוכנות והגדרות ועדכון וונדוז שלוקח מס' שעות.. ועוד]. הבעיה חזרה.
ב. כמו"כ הצלחתי לתעד מס' פעמים בסרטון, את הבעיה, במצלימה דיגיטלית. ושלחתי להם.
במקביל שלחתי את המחשב הרבה פעמים לחברה. ושוב נתבקשתי לעשות עוד ריקברי [המון שעות כנ"ל] כדי להיות בטוחים. עד שאחד התומכים ראה את הבעיה והעביר אותי לשרות לקוחות לקבל זיכוי.
ג. והנה התערבה נציגה אחת נוספת מהשרות לקוחות, והחליטה לא לזכות בכל מחיר!!! ואז שוב חייבה אותי לשבת עם התמיכה. ולעשות ריקברי מחדש בפעם השלישית שזה לבד צורך יותר מעשר שעות. והתייחסה אליי כאילו אני פונה פעם ראשונה אחרי מס' חודשים על תקלה שהתגלתה פתאום. מאז התחילה 'להתנהג' כמו איזה תמימה שלא מבינה מה רוצה 'פתאום' הלקוח. כאילו אין שום בעיה. ואז פתאום הטכנאים שבמעבדה כולל הראש מעבדה לא רואים שום בעיה למרות שעבדו איתו הרבה שעות... ואז אמרתי להשאיר עוד יומיים שלושה אולי יראו.. ולא ראו.. – מצחיק וכואב שמראש הודיעה לי שאין סיכוי לקבל זיכוי [אני מאד חושש שפשוט הניחו את המחשב בארון ולא בדקו כלום! כל פעם שאמרתי את חששי זה לנציגה התרעמה עלי שיפסיקו 'לבדוק'..]
ד. שוב החזירו את המחשב ומיד הבעיה הופיעה שוב ושוב.. ולא התקנתי שום תוכנה!!
צילמתי ושלחתי לתמיכה שוב. התקשרתי שוב. העבירו אותי לתמיכה כאילו זה בעיה חדשה. דרשתי בתוקף לדבר ישירות עם הנציגה. אחרי מסע מייגע חזרה אליי. שאלתי איך לא ראו את הבעיה מס' ימים שעבדו איתו? ולא ענתה כלום רק הגיבה בקוצר רוח... ואמרה אין סיכוי להחזיר את המחשב התקול. כי הם 'לא ראו' את הבעיה. והתעלמו והשתיקו את התומך שראה. התעללות בלקוח עד הסוף.. בסוף אמרה שהיא מוכנה לקבל שוב את המחשב שיישב במעבדה.. כמובן לא רציתי.
אח"כ אמרה שאולי איזה תוכנה גורמת לבעיה. אמרתי לה כל אותם התוכנות ממש, מותקנות בעוד מחשבים בסביבתי, ואין שום בעיה כזאת. גם הרי עשיתי מחדש ריקברי שלש פעמים והבעיה נשארה.
ה. המחשב נקנה לעבודה ועוד לא נהנינו ממנו כי הוא היה או בהכנה לשליחה או בקבלה ובמקביל הטרחא בתאום עם שליח מס' פעמים בכל קבלה או בכל שליחה. ולהיות תקוע בבית כדי לקבל את המשלוח בטווח של כל אחה"צ!!
ו. אני דורש בכל תוקף לקבל זיכוי דחוף.

אני דורש בכל תוקף להפסיק את התעללות וההתעלמות היזומה ולקבל זיכוי דחוף. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה