המשך התעלמות עיקבית מלקוח חסר גב |
נושא התלונה: |
יום שני 06 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תוצרת הארץ 18 תל-אביב 67891 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עדכו אחרי התלונה האחרונה נגד HP
HP חזרו אלי ולקחו שוב את המחשב הנייד היקר 'לתיקון' והנה שוב המשך זלזול בלקוח!! כי הסיכום עם האיש מעבדה - נעלם!!! סוכם ביום ה' 2/2/12 האחרון, שלא ישלח את המחשב. עד שאצור קשר עם השרות לקוחות בתחילת שבוע זה. בכדי לחדד את הסיבה של הבעיה שהיתה במחשב מהיום הראשון!!. והנה כבר קיבלתי מייל ששלחו את המוצר.
לסיכום הבעיה: תמצית השיחה עם האיש מעבדה היתה כזאת - במחשב יש 2 כרטיסי מסך והמחשב אמור להחליף ביניהם רק ע''פ פקודה או ניתוק / חיבור לחשמל שגם אז יש שאלה האם להחליף או לא. וזה גורר אחריו מסך שחור למ' שניות.
הבעיה היא במחשב זה [ודומיו- להלן] שבאמצע עבודה עם העכבר [מקש ימני - כשיש אפשרויות גרפיקה] קורה לעיתים קרובות שפתאום המסך נכבה למספר שניות...
במעבדה אומרים שבדקו כל כרטיס בנפרד ועובד מצוין כמו''כ בדקו שוב ושוב ביצועי חומרה [למרות שאמרתי להם שזה לא קשור לבעיה כי המחשב מבצע יפה מאד ולא שמעו לי] הם אומרים שהם יבדקו איך שנראה להם - מצחיק ביותר , אפסורדי ביותר!!!!!!
כמו''כ הדגיש לי האיש מעבדה שהוא וקודמיו לא עשו מה שאמרתי לו ולהם [להשתמש במחשב עם הפסקות כמו שימוש ביתי רגיל, ז''א להניחו בצד ומדי לעבוד עליו למס' שניות] ואמר לי מבחינתו כל חלק הנפרד תקין. לכן הבעיה בתוכנה.
מה זה בעית תוכנה? אמר לי שהלוח אם שאמור לנווט בין הכרטיסי מסך לא בהכרח תקין. כולמר הדרייבר שממונה על זה ייתכן שלא תקין. ועל זה אין אחריות.
שאלתי מי עשה את הלוח אם . ענה HP .
אז למה אין לי אחריות.????????
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת זיכוי מלא על המחשב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|