פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה במחשב הנייד נושא התלונה:
אלול אבי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מחשב נייד hp probook4720s שמה שקרה לי שהוא הפסיק לעבוד ךאחר שנתקע באמצע הפירמוט של המחשב ב- f11
התקשרתי לחברה לבדוק עם יש אחריות ומה עושים וכו..
ענה לי נציג שטען לפי מה שסיפרתי לו שהבעיה במחיצה וצריך להתקין את הווינדוס עם דיסק.
הכל טוב ויפה אבל אני לא קיבלתי דיסק במחשב קניתי אותו שהווינדוס מקורי ומותקן ובעקבות שהמחציה לא עובדת אני לא יכול להתשמש בווינדוק שיש לי
אמר לי הנציג שאני צריך לפנות למיקרוסופט על מנת שישלחו לי דיסק ואני יתקין רגיל עם הסידיקי שברשותי התקשרתי למיקרוסופט ושם טענו בדיוק הפוך שhp צריכים לדאוג לי לדיסק ושכל הזמן מפנים אליהם סתם לקוחות למרות שאותי בתור לקוח אני צריך פתרון אני שילמתי בעבור ווינדוס חוקי כרגע אני בלי מערכת הפעלה ובין הכיסאות שמצד כל חברה מפנים אותי חזרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חייב דיסק על מנת להפעיל בחזרה את המחשב בצורה חוקית כמו ששילמתי עליו פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה