פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במטען בתקופת האחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי בעיה בטעינה של המחשב
כשאני מחבר את המטען זה לא מטעין אלא רק אחרי שאני משחק ומזיז את המטען זה פתאות מתחיל להטעין
פניתי לאחר כמה ימים לחברת HP הופניתי לטכנאי שהתחיל לתת לי הוראות הדיוטיות שלא קשורות לנושא שלי כגון- תכבה את המחשב, תדליק ותבדוק אם עובד. למרות שאני אומר לו שזה כבר כמה ימים אותה הבעיה ולפעמים זה כן עובד עוד אמר לי הטכנאי "תבדוק האם המטען מחובר לחשמל" או" האם יש חשמל בבית" אני לא האמנתי באותם רגעים שאלו השאלות שנשאלתי זה שאלות של ילד מפגר לא של טכנאי מוסמך של חברה גדולה כמו HP אמרתי לו שאני מעדיף שבמסגרת החריות יטפלו לי בבעיה הוא מיד נעלב שאני לא סומך עליו ובקרירות העביר אותי למעבדה ששם נאמר לי או שאתה נותן את המחשב ל10 ימי עסקים או שתבוא לראשון לציון למעבדה ואז זה יהיה רק 4 ימי עסקים
אני רוצה רק להבהיר יכול להיות שהבעיה היא במטען וזה ענין של החלפה ללא צורך בשום תיקון ביררתי והמטען הוא במסגרת האחריות יכול להיות שאני פותר את הבעיה ב2 דקות ולא מפסיד 4 ימי עבודה מלאים (אני עובד על המחשב) במקרה הטוב ו10 ימים אם אני לא יכול לבוא לראשון לציון קניתי מחשב ב4500 ש"ח אני לא חושב שאני צריך להתעסק בזוטות ושהשירות שאמור לרצות את הלקוח אמור ללכת איתי ראש בקיר זה לא הוגן ולא הגיוני
אבקש ברב יאוש שתטפלו לי בנושא זה תודה מראש איציק 0548427062 [email protected]

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה