פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת 1212 HP שלא ניתן להגדירה לקבלת פקסים למחשב בחיבור כבל רשת נושא התלונה:
שעלן יניב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשנו מדפסת מדגם 1212 לעסק ,
לאחר שלא הצלחנו להגדיר קבלת פקסים למחשב התקשרנו לתמיכה.
בתמיכה עבדנו בערך כשעה על המדפסת, הסרנו התקנה והתקנו מחדש.
עדיין לא הצלחנו לקבל פקסים למחשב.
לאחר כשעתיים חזר אלי הנציג ואמר לי שלא ניתן להגדיר קבלת פקסים למחשב כאשר המדפסת מחוברת בכבל רשת.
להלן הדברים הבאים:
1 - מדוע אתם מוכרים מדפסת שלא ניתנת להגדרה דרך כבל רשת - עסקים עובדים עם כמה מחשבים במקביל ולא ניתן לחבר בכבל USB .

2- מדוע הנציג עבד איתי יותר משעתיים ללא ידיעה מוקדמת שלא ניתן להגדיר קבלת פקסים למחשב בחיבור רשת.

3- חזרה אלי מנהלת בשם נופר שנתנה לי תשובות לא נכונות והייתה מאד גרועה ולא שירותית ואפילו די שחצנית בתשובות שלה.

4- לא הגיוני שאתם משווקים מוצר שלא ניתן להגדירו באופן מלא.

5- במפרט הטכני לא רשום שהמדפסת לא מקבלת פקסים למחשב בחיבור כבל רשת.



אני מבקש להחליף את המדפסת לאלתר למדפסת שמקבלת פקסים למחשב בכבל רשת
נזק לעסק סוג הנזק :
החלפת המדפסת למדפסת שניתן להגדירה לקבלת פקסים למחשב פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה