פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני שנה וחצי מחשב נייד של hp מריסלר מוסמך. מדובר על לפטופ מסדרת envy שהיא ההכי יקרה והכי אקסקלוסיבית שלהם. כחלק מזה אמרו לי שאקבל אחריות על כל החלפים לשלוש שנים, והבטיחו לי שזה מוכן תוך 5 ימי עסקים או מקסימום עשרה ימים במקרה הכי גרוע.

בפעם הראשונה שהיתה בעיה לפני חצי שנה, נהרס לי ההארדיסק. לקח להם יותר משבועיים רק לאבחן את הבעיה (שכבר הודעתי מראש שזאת הבעיה), ועוד יותר משבועיים עד שהם בצעו את זה. לטענתם לא היה להם את החלק (כי הארדיסק 500 ג׳יגה הוא חלק מאד נדיר).

לאחרונה היו מספר בעיות עם המחשב: מקש שיצא מהמקום, בעיה בחומרה של קורא כרטיס sd שגרם לבלו סקרין, וגם בעיה עם הסידי רום. עבר שבוע, ואני מקבל אסמס מhp שמריך להזמין לי חלק ״מיוחד״ מחו״ל כדי לטפל בבעיה.

אני לא מבין למה אני צריך להתעסק עם השטויות האלה כשאני קונה מחשב פרימיום. יש סיבה שהשקעתי בו כל כך הרבה כסף, ובתמורה אני רק מקבל יחס כאילו קניתי מחשב מאיזה תחמן מהשוק. עוד המוקדנים עושים לי טובה שעונים לי ונותנים לי תחושה שאני מציק להם.

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה