|
|
|
|
|
|
זילזול ושקרים ללקוח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 31 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי הצעת מחיר לתיקון מסך שבור קיבלתי מענה מיידי ונאמר לי שתוך 24 שעות אני אקבל במייל הצית מחיר בראשון לנובמבר התקשרתי פעמיים בפעם הראשונה נאמר לי להמתין זה יגיע בפעם השניה נאמר לי כבר נשלח לך הצעת מחיא במייל ואמרתי שלא יתכן בדקתי וככה נמשכה השיחה .היום ה4 בנובמבר התקשרתי ונאמג לי שאין עדיין הצעת מחיר פשוט חרא של חברה ולא הןספתי שזה מחשב עסקי
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
HP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|