פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מחשב נייד< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קיבלתי מחשב של חברת hp דגם probook 650

לאחר כחודש של שימוש סטנדרטי במחשב,לפתע פתאום הוא הפסיק לעבוד.

מייד התקשרתי לחברה דיברתי עם נציג מהמעבדה שאמר לי כי זו לא תקלה שהוא מכיר ועדיף לשלוח להם את המחשב שיבדקו אותו באופן יסודי.

כאן חשוב לציין כי חברת HP מתגאה בשירות שלהם,ומתחייבת לטיפול של 5 ימים PICK AND RETURN.מיהרתי למסור את המחשב בכדי שאוכל לסיים את העבודות בזמן.


פה חשוב לציין כי המחשב היה בן חודש ימים,מהדגמים החדשים,מה שהוביל אותי לשאלה איך יכול להיות שאין חלפים למחשב חדש

אמרו לי שזה יקח מקסימום שבוע(הבטחה שקיבלתי מאמיר שגם הוא מהמעבדה).



חשוב לציין כי בשל העובדה שאני כסטודנט בונה על הנתונים במחשב בשביל הלימודים,ולכן דרשתי לדבר ישירות מול קשרי לקוחות.



פתאום ״טיפלו״ בי שני נציגים.אחד בשם מתן והנציגה השנייה בשם שרון.



כל אחד מהם הבטיח לחזור אלי.



כל פעם אלה היו הבטחות סרק.



לבסוף כשדיברתי שרון,היא אמרה לי שאין אפשרות לחברת HP להוציא לי מחשב חלופי(שיחה מוקלטת),ביקשתי ממנה אפשרות של קבלת המחשב שלי על מנת להוציא את הנתונים ממנו.שרון חזררה אלי עם תשובה חיוביות,אך הוציא משלוח לכתובת הלא נכונה.

כל זאת לא היה כל-כך חשוב לי ללא העבודות שלי לא היו בתוך המחשב.

הנזק שנגרם לי מכל הסיפור הזה הוא עצום.

המחשב שלי כבר חודש ימים בתיקון,כשחברת HP מבטיחה שירות עד 5 ימים



אני מאוכזב קשות מחברת HP שעד היום 18.2.13 מחזיקה במחשב שלי,בלי צפי לסיום טיפול,ובלי אפשרות לקבל מחשב חלופי.

שירות מתחת לכל ביקורת,לא להתקרב!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה