פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות מרגע רכישת מכונת כביסה נושא התלונה:
אמויאל סיגלית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הורי רכשו לי מכונת כביסה ב 19.9.2011 .
בתאריך 22.9.2011 הגיע טכנאי התקנה .
בתאריכים הבאים יצרתי קשר עם שרות הלקוחות לגבי כל מיני תקלות ועדיין ממשיכה .
הלו הם התאריכים
25.9.2011 נזילה
20.12.2011 מכונה נתקע לא עובדת .
30.122011 נזילה .
21.3.2012 נזילה
30.4.2012 ריבוי תקלות .
18.2.2013 תקלה e11 .
18.4.2013 תקלה e62 .
והיום 15.10.2013 נזילה + תקלה e21 .
* השאלה שאני שואלת האם נראה למי שהוא הגיוני שאני מקבלת מוצר פגום ?
ושאלה נוספת האם כל הנבגים מאלקטרה מעוניינים יחד איתי לפנות לאורך דין על מנת להפיק את הפגיע בצרכן ושנקבל התייחסות שמגיע לנו בתור אלו ששילמו בכספם עבור מוצר פגום .
כל המעוניין מוזמן ליצור איתי קשר באמייל - ************[email protected]
עלבון סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה