|
|
|
|
|
|
תקלות מרגע רכישת מכונת כביסה |
נושא התלונה: |
אמויאל סיגלית |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הורי רכשו לי מכונת כביסה ב 19.9.2011 .
בתאריך 22.9.2011 הגיע טכנאי התקנה .
בתאריכים הבאים יצרתי קשר עם שרות הלקוחות לגבי כל מיני תקלות ועדיין ממשיכה .
הלו הם התאריכים
25.9.2011 נזילה
20.12.2011 מכונה נתקע לא עובדת .
30.122011 נזילה .
21.3.2012 נזילה
30.4.2012 ריבוי תקלות .
18.2.2013 תקלה e11 .
18.4.2013 תקלה e62 .
והיום 15.10.2013 נזילה + תקלה e21 .
* השאלה שאני שואלת האם נראה למי שהוא הגיוני שאני מקבלת מוצר פגום ?
ושאלה נוספת האם כל הנבגים מאלקטרה מעוניינים יחד איתי לפנות לאורך דין על מנת להפיק את הפגיע בצרכן ושנקבל התייחסות שמגיע לנו בתור אלו ששילמו בכספם עבור מוצר פגום .
כל המעוניין מוזמן ליצור איתי קשר באמייל - ************[email protected]
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|