|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
גולדנסקי הניה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 22 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תנועות הנוער 11 ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שבוע טוב להנהלת ערוץ הקניות ואני מבקשת להגיע למנהל מר רן זיסר
27.10
אני רכשתי מערוץ הקניות תנור בילד אין - הספק הביא לי והניח לנו במטבח.
עלי לציין שאנו אזרחים ותיקים ז"א 70+ צלצלנו לנכד שלנו הוא הגיע ואכן הכניס לנו את התנור למקום כח התנור כבד מאוד ובעלי לא היה מסוגל להרים את התנור - למעלה מחודש אני מצלצלת לשרות לקוחות להזמין לנו טכנאי שרק יחזק לנו את הברגים שאין ברשותנו כי התנור הגיע ללא ברגים בסה"כ אני מבקשת שטכנאי שרות יגיע אלינו לחזק לנו את התנור אני חושבת שזה מגיע בכבוד לאנשים כמונו ששילמנו את מיטב כספינו לתנור לא קיבלנו אותו במתנה אני ממש מפחדת שיבוא יום ואשתמש בו ואז התנור יכול ליפול לי על רגלי ואז כמובן אתבע אותכם אז בואו נהיה ריאליים - אנא תזמינו לי טכנאי שרות שרק יחזק לי את התנור במקומו וזהו למה עלי לשלם עוד תוספת ל-2 דקות עבודה בדיוק לטכנאי אלקטרה אז אנא תודיע לי מר זיסר מתי אנו זוכים כבר לביקור הטכנאי כבר מחכים לו יותר מחודש ואני מפחדת עקב כך לעשות שימוש בתנור? מקווה להיענות חיובית בתודה מראש-הניה *********ת.ז.************אני בטלפון בבית: 03*********43 והנייד שלי: 055**********4 ושוב בתודה
|
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|