פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת בר מים ושירות לקוחות מטרטר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו בר מים לפני כחודש וחצי. בר מים הוא מוצר חשמלי מאד יקר ביחס למוצרי חשמל אחרים. לפני כשבועיים וחצי המטבח הוצף במים בפתאומיות וראינו פקק בחוץ. החזרנו אותו למקומו אך הייתה שוב הצפה. המכשיר טבל במים וכך גם החוט חשמל. ניתקנו את המכשיר וביקשנו טכנאי.ב-20/10/13 הגיע ולדבריו מיכל המים החמים "מפוצץ" לחלוטין. היות שמדובר במכשיר חדש ודבר כזה לא אמור לקרות וכל המכשיר הוצף במים,ביקשנו מכשיר חדש ולא רק להחליף את המיחם. במשך שבועיים, יום יום, משכו אותי ומשכו והעבירו מאחד לשני. לדבריהם, בסופו של דבר, לא ניתן להחליף מכשיר אלא רק מיחם. גם פנייתי אל פניות הציבור של אלקטרה נענתה רק לאחר שבחור נחמד מהשירות הבטיח לברר ואכן חזר אלי עם תשובה שלילית. זאת לאחר הבטחה של תשובה כעבור 48 ש'. אני כועסת. שילמתי המון על מכשיר חדש, פגום, ולא מוכנים להחליף לי אותו. בנוסף, השירות במוקד היה מעייף ומתיש, אולי כדי שאתייאש.
אני מאד מאוכזבת מההתנהלות הזו ולא מצפה שחברה כזו גדולה וותיקה תתנהל כך. לתבוע? אולי הייתי צריכה ללכת למתחרים שלהם. יש המלצות? תודה, נורית
עגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה