|
|
|
|
|
|
נזילה ממכשיר אלקטרה בר |
נושא התלונה: |
נרקלייב לריסה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 24 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברים , ברצוני להלין על שירות הלקוחות " הלקוי" וה"מרובע" של חברת אלקטרה בר. כאמא ל- 2 תינוקות קטנים אשר נאלצה להעביר את סופ"ש האחרון ללא מים בעקבות תקלת המכשיר שאגב חדש ( כשנה תמימה ברשותי ) זוכה הבוקר לקבל תשובה כי ע"פ תקנון החברה טכנאי יגיע לביתי תוך 3 ימי עבודה, ואני שואלת אלקטרה בר מתי תצאו מהקופסא? מתי תפנימו שיש החרגות ? אני מיום שישי ללא מים , איפה השירות ? האם נשטף במי הבר שלכם ?
בהמשך לתלונה הכצובה לעיל לא נעניתי לבקשתי. אני ללא תכנאי המתקן נשאר תקול והתינוקות ללא מים. אני רואה פה חוסר מאמץ חוסר רצון לשביעות רצוני ובטח חוסר אכפציות כלפי הילודה על כך אשמח לעזרתכם על העוגמת הנפש בנושא.
יש לציין שבשיחה עם " מנהל שירות לקוחות " התבקשתי לדבר עם הממונה מעליו מספר פעמים אך לדבריו אין ממונה מעליו הגדיר עצמו " כמנכל" אלקטרה בריאות עזרו לי בבקשה דחוף דחוף דחוף
|
בזבוז כסף. עלבון. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|