פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אישור הנחה שלא ניתנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך : 22/11/13
לכבוד : אלקטרה שרות לקוחות / תלונת לקוח

הנדון : אי מתן הנחה לעובד אלקטרה ושירות תיקון לא משביע רצון
שמי אריאל ********ת.ז. 014*32 מועסק על ידי י.ב. אחזקת מערכות אשר היא חברת בת של אלקטרה.
להלן המקרה :
לפני כשבועיים הזמנתי שירות תיקונים דרך מוקד אלקטרה שמספרו -
1-700-50-4000 עבור תיקון תנור בישול ואפיה SAUTER מסדרת MX .
בכדי לקבל הנחת עובד של אלקטרה כעובד י.ב. אחזקת מערכות שהיא חברת בת של אלקטרה שוחחתי עם שרות לקוחות ובשיחה נאמר לי שאני זכאי להנחה וכאשר הטכנאי יגיע לביתי אציג לו מכתב שמוכיח זאת, אף על פי שאין לי כרטיס עובד אלקטרה .
ברצוני לציין שבעבר רכשתי מוצרים בהנחת עובד : הרחבת אחריות יצרן לטלביזיה פיליפס ל5 שנים ורכישת כבל מיוחד בהנחת עובד.
להפתעתי הרבה בזמן התשלום לטכנאי נאמר לי וזאת אחרי בדיקה עם ראש הצוות ,שאנני זכאי להנחה בגלל שאין לי כרטיס עובד.
ברצוני להדגיש כי יש לי ביטוח על מוצרי חשמל שהוא יותר זול משירות אלקטרה , אך בגלל שאני שייך לארגון והבטיחו לי הנחה כתמיד אז לא חשבתי אחרת והזמנתי שירות מאלקטרה.
שאלותיי הן :
1 : באיזה סטטוס אני נמצא כעובד י.ב. אחזקת מערכות האם אני עובד אלקטרה מן המיניין???
2 : מדוע נאמר לי על ידי שירות הלקוחות שאני זכאי להנחת עובד ברגע שאציג מכתב שמוכיח זאת וכאשר הטכנאי הגיע נאמר לי אחרת ???
כמובן שבוסופו של דבר שילמתי מחיר מלא על התיקון ואני מצפה שתחזירו לי את הנחת עובד כפי שהובטח לי – מצורף קבלת תשלום!!!


לנושא השני : מתן שרות לא משביע רצון מצד טכנאי השרות.
טכנאי השרות בשם עמיר מספרו 1307 ביקר בביתי להחלפת בורר מצבים (סלקטור)עבור התנור.
בשלב סיום התיקון היה חסר בורג הידוק בין הבורר לפנל התנור ולהפתעתי ובלי לחשוב פעמיים
בוא הבריג בורג אחד מתאים והשני בורג פח השייך למכסה האחורי של התנור שאינו מתאים לבורר. מייד הערתי לו על כך ,הרי שבבורר יש אום אחורי ופלסטיק דק שמאחוריו מגיעים כל המגעים והחוטים של הבורר (סלקטור) ובורג פח ממש לא מתאים. מצב זה יכל לגרום לנזק וקצר .
לאחר שהטכנאי סגר את המכסה האחורי של התנור ובדק את תקינותו , שמנו לב שמידי פעם בזמן הפעלת הטורבו ישנו רעש קל של רעידה מהמאוורר(טורבו) הנחתי שככה זה עד שהמאוורר מגיע למהירות המקסימלית . לאחר שהטכנאי הלך הרעש בתנור המשיך והתחלתי לחשוב
למה זה קרה , ואז נזכרתי שהטכנאי לקח בורג פח מהמכסה עבור הבורר ולא השלים אותו למכסה!!!!!!
הזזתי שוב את התנור השלמתי בורג חיזקתי את השאר והרעש נעלם!!
לסיכום מכתבי מספר בקשות :
1 – לבדוק את נושא הנחת העובד ולהחזיר לי את ההנחה המגיעה לי.
2 – נא בדיקתכם את נושא טכנאי השרות.

כספי סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה