פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וגרימה ליסורים קשים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
18/12/2013


לכבוד: פניות הציבור

הנידון: שירות לקוי באלקטרה

שלום רב,

שמי סרגיי *******, ת.ז 310*****9.

לפני כשנה וחצי רכשתי 2 מזגנים של אלקטרה.
ב- 12/12/13 צלצלתי לשירות לקוחות/תיקונים על מנת לקבל פתרון שנוצרה לי באחד המזגנים.
דיברתי עם נציג שירות בכדי להזמין טכנאי לתקן את המזגן, נאמר לי על ידו "שכגרע יש עומס" ויצרו איתי קשר בהמשך היום.בסביבות השעה 16:00 קיבלתי הודעה שיצרו איתי קשר עד השעה 19:00 כדי להזמין טכנאי.
חיכיתי באותו יום ויורם למחרת שיצרו איתי קשר ולא קיבלתי שום שיחה ביומיים הללו.
הגיע יום א' 15/12 וניסיתי שוב להשיגם כמה וכמה פעמים ולעיתים אף מעל 40 דקות כדי שיענו, ולא ענו לי.
יום למחרת הצלחתי לתפוס את שירות הלקוחות וביקשתי שיזמינו טכנאי כמה שיותר מהר ונאמר לי שהטכנאי יגיע רק ביום א' 22/12.
כשצלצלתי ב-12/12 ואמרו לי שיצרו איתי קשר. במידה והיו יוצרים קשר אז היו מזמנים את הטכנאי ליום ו' או מקסימום ליום א'-ב'.
מיד לאחר שנאמר לי שהטכנאי יגיע רק ביום א' 22/12 ביקשתי לשוחח עם מנהל בשירות על מנת שיפתור לי את הבעיה ויזמין את הטכנאי כמה שיותר מוקדם. שוחחתי עם מנהלת בכירה בשירות, וביקשתי שהטכנאי יגיע יום למחרת, ונאמר לי על ידה שיש להם כטנאי רק ביום א' 22/12. לא הסכמתי ובשיחה נוספת לאחר מיכן הציעה לי את יום ו' 20/12.
לא הסכמתי איתם, ולאחר שיחות ארוכות והמתנות ממושכות בכדי שיפתרו את המצב הכי טוב והכי מהר שאפשר, כי הטעות היתה של שירות הלקוחות של החברה כשהם לא יצרו איתי קשר ביום כפי שהבטיחו בהודעה.
לאחר שלא הסכמתי איתם וויכוחים, אמרתי לה שאתבע אותם על חוסר שירות וסערות הרגשות שנאלצתי לעבור בגללם. הנציגה ברוב כנותה, אמרה שאין לה מה לעשות והכי מוקדם שיגיע הטכנאי זה רק יום ו' 20/12 ואם אני רוצה לקחת את יום ו' אז תקח ואם אתה רוצה לתבוע אז תתבע.
חשוב להסביר את המצב הרגיש. אימי אישה מבוגרת , בת 85, וגרה איתנו בבית. היא סובלת וחולה מהר מאוד מהקור ודלקות פרקים עקב הקור הלא נורמלי שהיה באותו סוף שבוע. בנוסף, יש לי 4 ילדים קטנים ששניים מהם חלו בצינון קשה.וגם לאחר שהסברתי את המצב הרגיש, לא התייחסו זה.
אני מלין על שירות לקוי וחסר אחריות לחלוטין, ובעקבות השירות הזה חלו לי ילדים בבית ואימי סבלה מדלקות פרקים חריפות, וכמובן שביזבזתי הרבה מאוד זמן אם זה בלשוחח איתם ואם זה להמתין להם וזה גרע מזמן עבודתי.
מודה על תשומת ליבכם ומקווה לשמוע מיכם בכדי לראות מה נעשה בנידון, ולא אעבור בשקט עד שאדע ויצרו איתי קשר כדי לטפל בתלונה שלי.

18/12/2013


עוגמת נפש סוג הנזק :
5000 פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה