פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקור טכנאי אלקטרה להתקנת טלוויזיה 4 שעות לאחר המועד נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי טלוויזיה מסוג פיליפס ותיאמתי מועד להתקנה מול חברת אלקטרה. ביקשתי להגיע אחה"צ אך הנציגה אמרה שאי אפשר ותיאמה לי בין 13:00-15:00 ב 24/2/2014. במועד זה התקשרתי לאלקטרה בערך ב 13:00 כדי לדעת האם יש שינויים, הפקידה לא הסכימה ליצור קשר עם הטכנאי והודיעה שהוא יתקשר לפני הגעתו. בעלי ביטל חצי יום עבודה כדי להיות בבית, אך הטכנאי התקשר בערך ב 13:30 והודיע לו שיש לו עיכוב והוא יגיע בין 15:30-17:00. בעלי כעס אך מאחר והיה כבר בבית קיבל את הדחייה. בשעה 16:00 בערך התקשר שוב הטכנאי ואמר שהוא לא סיים ושיגיע בין 18:00-20:00. בשעה 19:00 בערך הוא הגיע, ואמר שהתעכב בגלל עומס עבודה ביום זה ושהוא אפילו לאחר שעות העבודה שלו. הטכנאי היה בסדר גמור, אבל התנהלות זו ממש לא בסדר. בעלי בזבז חצי יום עבודה ונשארנו בבית כל אחר הצהריים סתם. ראיתי שישנו חוק שנקרא "חוק הטכנאים" שמסדיר דברים כאלה וקובע פיצוי למי שמחכה כך לטכנאי. (לפי החוק 600 ש"ח מעל 3 שעות המתנה). הודעתי לנציגה של אלקטרה ואח"כ גם לאחראית עליה (הנציגה-רווית, האחראית-רותם). שתיהן טענו שאם הסכמנו לקבלת השירות בכל זאת - אלקטרה לא חייבת דבר. א. לפי החוק צריך להודיע על איחור עד שעה 20:00 בערב הקודם. ב. מה פירוש להסכים או לא להסכים במקרה זה? הרי בעלי כבר ביטל עבודה וזוהי הסכמה שמאונס. מה היה עליו לעשות? לבטל עוד יום עבודה? לדעתי זו טענה מגוחכת שכן לפיה חוק זה לא יחול עליהם אף פעם... אשמח לטיפולכם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על פי החוק פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה