|
|
|
|
|
|
פגם במכשיר טלוויזיה- זלזול במתן שרת ללקוחות בחב' אלקטרה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נתב"ג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פניתי לחב' אלקטרה אשר היתה אמורה לספק לי שירות תיקון עבור טלוויזיה מסוג פילפס החדישה ביותר שעלתה לי קרוב ל-10א' ש"ח. בתאריך 31/12/13 נלקח מביתי המכשיר מבלי להביא לי מכשיר חלופי. מאז ועד היום ה-26/2/2014 לא זכיתי לצפות במכשיר הפרטי שלי. זה הפך לסיוט מול מנהל מעבדה בשם אבי אשר לא מוכן לענות לטלפונים. מתעקש להחזיר את המכשיר מקולקל למרות שהטכנאי שביקר אצלי טען שהמכשיר לא תוקן כהלכה. הנני לציין כי בתיקון הראשון המכשיר שכב במעבדה 48 ימים ואני הייתי עם מכשיר חלופי מקולקל. ביום 25/2/14 המכשיר שלי הוחזר ב פעם השלישית ושוב מקולקל. אותו מנהל מעבדה לא מוכן לדבר, לא מבין בתקלות ובנוסף מתעלם. הפעם הוא גם דחה את הטכנאי לשבוע נוסף. האם במקרה כזה לא מגיע לצרכן קצת התייחסות או לחילופין שמישהו יודה שאין באמצעים הדלים שברשותו מבחינה מקצועית לתקן את המכשיר ולספק לי מכשיר חדש. אודה לכם באם תטפלו בעניין או לחילופין תמסרו לי כתובת ברת סמכות גבוהה יותר מאותו אבי חסר הידע והיכולת לדבר עם אנשים.
בברכה,
מירי ***
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|