|
|
|
|
|
|
שרות גרוע לבר המים של אלקטרה |
נושא התלונה: |
יום שישי 10 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 10 בינואר 2014 שמנו לב שמיכל המים בחמים בבר המים של החברה רועש מאד ושיש דליפת מים מהמכשיר. הזמנו טכנאי שהגיע ב 14.1 והחליף את המיכל. לאחר מס' ימים חזר הרעש עם דליפה רצינית וכתוצאה מכך נגרם קצר חשמלי בכל הבית. שוב הוזמן טכנאי שאמר שהטכנאי הראשון התקין מיכל גרוע ושיש להחליפו שוב, אך לא הביא עימו מיכל ולכן יגיע או ישלח טכנאי אחר. אכן הגיע הטכנאי האחר אך עם הוראה לשטוף את המיכל הישן (המקצר) ולהתקינו. שוב הוזמן טכנאי ששיחק עם לוח הזמנים ולא הגיע בזמן שהחברה הודיע עליו.
בקיצור: רק תלונה במועצה לצרכנות הצליחה להביא לתיקון הנזק וגם זה רק כחודש לאחר הקלקול.
מסקנה: בחיים לא נקנה יותר מוצר של אלקטרה עם שירות לקוחות כ"כ גרוע!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|