פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מס' 106943 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה מס' 106943 מיום 24/2/14 להלן המשך השתלשלות העיניינים עד היום:
בתאריך 26/2/14 הגיע טכנאי בפעם השלישית פתח את המכשיר לחץ על כפתור והודיע לי שהכל תקין והמים מתחממים וכך היה. אולם לאחר שהלך ובמשך יומיים הבחנתי שכאשר מרתיחים את המים יש נזילה מצינור העודפים ושוב הזמנתי טכנאי שתואם לי ל 10/3/14 שניקה את האבנית במיכל ואף הוא הודיע לי שהכל תקין וסיימתי עם התקלות.
למחרת שוב נזילות ושוב טלפון לאלקטרה והוזמן לי טכנאי למחר 13/3/14 בפעם החמישית החודש על אותה התקלה שיכלה להיפתר כבר בפעם הראשונה וכמובן שהסגה לא הסתיימה משום שעוד לא הגיע הטכנאי והתקלה לא טופלה.
לאור כל העובדות שציינתי אני מצפה מחברת אלקטרה שהחליפה לי מכשיר חדש שהיה תקול כבר בהתקנה לפני שנה וחצי ומאז הוזמנו מס' פעמים טכנאים לפצות אותי במכשיר חדש במקום זה התקול.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה