פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר אלקטרה בר חדש תקול כל חודשיים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לא מהאנשים שמחפשים ריב ומדון אבל הסיפור עם אלקטרה פשוט עבר כל גבול וטעם טוב והעצוב פה, שמטיחים בך בפרצוף שאין מה לעשות.
אם להתחיל מהסוף, מדובר במכשיר אלקטרה בר עם תקלה של צינור מים חמים שמתנתק או מתפוצץ וגורם להצפה ונזקים. תקלות קורות אבל חוצפתה של אלקטרה אין כדוגמתה. זה מתחיל בזה שטכנאי מגיע כמעט אחרי שבוע (ואז צריך להרתיח מים בסיר), בכך שנציגת שירות מסבירה בלי להתבייש שלא יקרה כלום אם אקח חופש מהעבודה כדי להמתין לטכנאי באמצע היום (ליתר דיוק אמרה שלא יקרה כלום אם אקח רק חצי יום...), שמנפנפים לי שאין לי מה לעשות לגבי המכשיר גם כשהבעיה חוזרת. ואם זה לא מספיק, שמתקשרים אליי לדחות ביקור טכנאי אחרי שכבר קבענו ושינינו תוכניות בעבודה.

זה התחיל בזה שתם לנו ההסכם עם תמי 4 (מכשיר ושירות פשוט מעולים) וחשבנו לתומנו לנסות את אלקטרה בר. המכשיר נרכש לפני כ-5 חודשים. חודשיים-שלושה לאחר ההתקנה צינור המים חמים התנתק והציף את כל השיש והמגירות העליונות.
הזמנו טכנאי שהגיע כמעט אחרי שבוע ממועד הדיווח ואמר שהייתה תקלה והבטיח שמעתה הכל יהיה בסדר.
לא עברו חודשיים, וביום שלישי האחרון שוב אותה תקלה ושוב הצפה ומגרות מלאות מים.
התקשרנו לאלקטרה ואמרו שישלחו טכנאי. ביקשנו טכנאי לאלתר כי נמאס לחכות כל פעם כמעט שבוע וגם הרי מדובר באותה תקלה ידועה שתוקנה לא מכבר אך לשווא. הנציגה הסבירה שיש לה טכנאי רק ביום שני שבוע לאחר מכן (6 ימים ממועד התקלה). ביקשתי לדבר עם מנהלת שהייתה חביבה והבטיחה להזעיק טכנאי בכיר שיגיע ביום ראשון (במקום בשני) - וכך סוכם.
לא עובר יום ומתקשרים מאלקטרה להודיע שאי אפשר לשלוח טכנאי ביום ראשון כפי שכבר נקבע כי הוא לא פנוי וצריך לקבוע מועד חדש.
מה הכלים שיש ברשות האזרח הקטן להילחם על זכותו לקבל תמורה בעבור מכשיר שנרכש במיטב כספו?
בזבוז זמן וימי עבודה סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה