|
|
|
|
|
|
ביטול הגעת טכנאי - פעמיים בהתראה קצרה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 23.3 הוזמן טכנאי להרגיש כיריים חדשים נקבע מועד הגעה ל- 27.3 - בתאריך זה בבוקר התקבלה הודעה על ביטול הגעה ונקבע מועד חדש ל- 30.3 - היום - בשעה 10:00 התקבלה הודעה על ביטול הגעת טכנאי ונקבע מועד חדש ל- 1.4 - בשיחה עם נציגת שירות אלקטרה - נמחקו 2 המועדים ויש רישום רק לגבי התאריך החדש. נציגת השירות מסרה שהדרך היחידה ליצור קשר עם שירות לקוחות היא בפקס - מה עושה אדם מבוגר שאין לו פקס ?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|