פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות החזקה לקוי< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מבלי לפגוע בזכויות 1.4.2014
לכבוד אלקטרה מוצרי צריכה בע''ם
טל הלחמי
מאת **** נטליה בשם ***** ליפסה מס לקוח 667364524

הנידון שרות החזקה לקוי עבור מכשיר מדיח כלים לבן אלקטרה שברשות שלנו
• ברשות יינו מדיח כלים נ''ל אשר נרכש במחסני חשמל ב 29.5.2009 עם אחריות חברה
• בתום תקופת אחריות רכשנו שרותי החזקה למכשיר אשר הינו מרוצים מתפקודו לתקופה נוספת מ29.5.2012 עד 29.5.20017
• לאחר כחצי שנה הופיעה תקלה במדיח אשר התבטאה בכך שהכלים לא יצאו נקיים לאחר הדחה וטבלייה לא נמסה (או נמסה לסירוגין).
• מאז ועד היום הוזמנו מספר רב של טכנאים אך התקלה לא תוקנה כראוי וחזרה על עצמה שוב ושוב עד עצם היום הזה.
• לפני מס' חודשים (סביב יולי 2013) בנוסף הופיעו גם מים במדיח. היה נדמה כאילו המכונה לא הורידה מים בזמן ההדחה. זמן הדחה התארך ועמד על כ4 שעות. המשכנו להתריע על התקלות מול החברה כי המדיח לא פועל כראוי
• לפני כחודשיים המדיח נלקח לתיקון למעבדה ושהה בחברה 3 שבועות
• ביום בו הוחזר המדיח (יום חמישי אחר הצהריים) חובר למקור מים ולא הופעל עד הבוקר כלל. למחרת בבוקר יום ו' נמצאו מים צלולים בתוך המדיח אשר זורמים דרכו לביוב.
• ביום א' הוזמן טכנאי. הביקור תואם ליום ד' 26.3. בינתיים הופעל המדיח פעם אחת. הדחה נמשכה 3 וחצי שעות. הטבלייה לא נמסה והכלים יצאו מלוכלכים. יש לציין כי בתקופה הנ''ל שילמנו חשבונות מים אשר העידו על נזילה על סך כ90 קוב מעל הצריכה הממוצעת ולא מצאנו שום מקור אחר ונזילה משמעותי שכזו!!!!!!!
• ביום ד' 26.3 הטכנאי לא הופיעה כלל בביתנו. הוא הקשיב לטענותינו דרך הטלפון והבטיח כי ייקחו את המדיח פעם נוספת לתיקון במעבדה. עד עצם היום הזה אף אחד לא יצר איתנו קשר מהחברה
• היום 1.4 מתוך שיחה עם נציגת שרות לקוחות שלכם נודע לי כי הטכנאי דיווח בחברה כי הוא "פתח סתימה". ובעצם אין שום מענה לבעיה האמיתית.
כיום אנו כשנה וחצי ללא הדחה יעילה של הכלים. מזה מעל חודשיים ללא הדחת כלים כלל ע''י המכונה עם נזק כלכלי עצום בשל נזילת מים מהמדיח. אנו זמינות את החברה תוך שבוע ימים קרי עד 8.3 לטפל במידה ראויה ולביא לפטרון אמיתי של הבעיה לשביעות רצוניינו.
במידה ולא אנו שומרות לעצמינו זכות לקנות מדיח אחר של חברה אחרת ולפנות לקבלת מענה לערכאות מתאימות בהתאם לחוק. לטיפולך המהיר והיעיל.
מידה נ''ל נמסר טלפונית לנציגות שרות לקוחות בחירות ב1.4.2013 והשיחה הוקלטה אצלחם במערכת.
• צר לנו כי בחברה כל כך גדולה ישנו שרות לקוי כל כך וגם תיעוד ובקרת שרות לקויה. מתוך כ 20ביקורי טכנאים שהיו בתקופה הנ''ל רק פעמיים בלבד תכנאי ניגש ופתח את מכסה המכונה ובדק אותה. החמור הוא גם ששום תיעוד על הנעשה לא נמסר לידינו. באשר כמעט לכל ביקור תיעוד במערכת שונה ממה שנעשה בפועל והובטח בעל פה. אנו רואות בתקופה זו של שנה וחצי כהתעללות של ממש וכמשיכת זמן ללא רצון אמיתי לפתור את הביעה מצדכם
כספי סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה