פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים גרועים ושירות נורא ואיום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וקצת רכשתי כיריים של סאוטר לאחר שימוש בכיריים, נסדק השיש ולצערי הייתי צריכה לשלם מכספי את הנזק שנגרם בשייש
פניתי לשירות אלקטרה בטענה שחום המעלות של הכיריים גבוה וכנראה לא תקין מבחינת מעלות חום. והוזמן לי טכנאי בעלות 200 ₪ לביקור כי עבר שנה וחודש מאז הקניה
ציינתי במפורש בשירות לקוחות ואף לטכנאי שיציין בדיוק את הבדיקה שבוצע מבחינת מעלות חום. לשם כך הזמנתי טכנאי ושילמתי 200 ש"ח על הביקור
במקביל ווידיתי מול השירות באותו יום שאכן יבוצע הבדיקה הנ"ל והובטח לי בשירות שאם לא ינתן שירות נכון, הטכנאי יבוא שוב ויבדוק
והתשלום תקף ל- 3 חודשים מאותו יום שהטכנאי הגיע.
עפ"י הסיכום בדף, הטכנאי לא ציין את הבדיקה שהתבקש!!
יש לציין שנגרם לי בשנית נזק בשיש באותו צד שהיה לפני (צמוד לכיריים)
ביקשתי במפורש ואף פניתי לחברת השיש והם בעצמם טענו זאת זה בגלל החום של הכיריים!!! לא יתכן שלא עבר שנה וחצי ונסדק לי פעמיים השייש ובנוסף הבהרתי במפורש לוודא את מעלות חום הכיריים
איך יתכן דבר כזה??
ומדוע אינם מציינים במכתב מס' פעמים של פניות אך עם התחמקויות מצידם .
ב- 31.3.14 הובטח ע"י נופר שתעביר את הפניה שלי למנהלת הציבור
וב- 3.4.14 יפה מנהלת הציבור חזרה אליי ללא תשובה וטענה שהמכתב בחתימה.
לאחר שבוע התקשרתי שוב ואחת מהנציגות ענתה ופיקססה לי את המכתב... וכרגיל המכתב לא צויין שום פירוט רק ציין שהכיריים תקין, אך חשוב לי וציינתי שהבעיה במעלות חום שמוציא
לאחר מספר רב של פניות והמתנות והעברות מאחד לשני לא קיבלתי שירות הולם ונכון כלקוחה, אך ניסיתי להשיג אותם שוב ושוב...
התקשרתי שוב ורחלי אחת הנציגות ענתה וציינתי שברצוני לדבר עם המנהלת ואמרה שתבדוק את הנושא והמתנתי יותר מחצי שעה על הקו ואף השיחה נותקה ולא טרחה לחזור..
התקשרתי שוב והגעתי לשירות ההודעות אלקטרה וציינתי שמנהל יחזור אליי ואמרה בין 4-7 בערב יחזרו..
רותם מנהלת משמרת חזרה אליי וציינתי במפורש שיבוא טכנאי אליי ויבדוק את מעלות חום של הכיריים כי לא יתכן שפעמיים זה קורה שהכיריים שלי נסדקו ומדוע אני צריכה לשאת בהוצאות על כך ..
רותם אמרה שאין אפשרות לקרוא לטכנאי שוב כי הוא בא פעם אחת בניגוד למה שהובטח לי ...
אך אמרה בכל זאת שתבדוק את הנושא אם יש אפשרות להזמין שוב טכנאי ולכל היותר יהיה לה תשובה למחרת עד השעה 16:00
וכרגיל לא חזרה אליי
אני ממש כעוסה על השירות ואף על המוצר שנרכש ואינני מוכנה לספוג את כל הנזק שנגרם לשיש
ובגין כל הטרטור ובזבוז זמן והוצאות כספיות בגין כל מה שנגרם
שירות ומוצר תחת לכל ביקורת!!
פשוט נרא ואיום
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החלפת כיריים לחדשות או מדגם אחר ועוגמת נפש על הנזק שנגרם פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה