פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל. ובוטה של טכנאי תנור אפיה נושא התלונה:
וידר חיה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
ספיר 1 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14'3.3 הגיע טכנאי מאלקטרה לתקן תנור לאחר פירוק התנור נזכר לבדוק עם יש כרטיס לתנור ולא היה החזיר את התנור ונאמר לי שיקח כשבוע לאחר יותר משבועיים. התקשרו שיבואו ביום מסויים וביתו יום לאחר שלא הלכתי לעבודה התקשרו שלו באים. לאחר שהביאו את הכרטיס. הטכנאי עבד הנכבה התעוררה בבכי הוא הלך מבלי שבדקתי וגם לא לקח כסף התקשרתי. לאלקטרה שהתנור מאוד מרעיש שיבוא טכנאי לבדוק הוא בא והתחיל לצרוח שרציתי לגנוב. לו את הכסף של הכרטיס תחילה לא הבנתי בכלל מה כוונתו. שילמתי לו בשק מה שביקש ולאחר מכן שמע את התנור ואמר שכך צריך לעבוד ולא הפסיק לצרוח ולכלל נכדתו. התחילה לבכות וביקשתי ממנו לעזוב התקשרתי לאלקטרה. לאלקטרה. בוכה ומסירת. ובשעות לקוחות לא התביישו לומר לי שאם אני רוצה שוב, בדיקת טכנאי אלי לשלם שום כסף עבור הטכנאי גם לאחר ששוחחתי מאנשיהם שקל. לטכנאים ושלוש מאות ארבעים לכרטיס ואני. נשארתי עם תנור שעובד כמו טרקטור
תקון התנור פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה