|
|
|
|
|
|
שירות לקוי וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני חצי שנה בדיוק מקרר אלקטרה, במהלך חצי שנה היו אצלי 4 טכנאים האחרון היה היום 18/5/14 הוא לא הצליח לאתר את הבעיה אני ללא מקרר כבר שבוע ימים זרקתי קניות בסך 650 ₪ לפח אף אחד לא מתייחס אליי בחברה מתנהגים אליי בזלזול ואפילו סגרו לי את הטלפון בפנים,אין לי עם מי לדבר ואין לי מקרר ולא נראה לי הגיוני שאני צריכה לוותר עזרתכם אודה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות - אלקטרה סחר |
שם ותפקיד: |
תואם ללקוחה ביקור של טכנאי בכיר על מנת לטפל בפנייתה בצורה מלאה |
תגובה: |
תואם ללקוחה ביקור של טכנאי בכיר על מנת לטפל בפנייתה בצורה מלאה |
פתרון: |
|
|
|