פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/03/2014 רכשנו מכונת כביסה אלקטרה מדגם etd7100 בחנות שקם אלקטריק באשדוד.לפני כשבועיים שבקה המכונה חיים פנינו לשרות פל רום ,לאחר המתנה מורטת עצבים למענה תואם טכנאי ,הטכנאי הגיע ביום ראשון ה25 לודש וטען שנשרף כרטיס ושאין במלאי ,והבטיח שביום שלישי יגיע ויחליף ,כמובן שהתיקון לא בוצע ,טלפונים חוזרים ונשנים לשרות לקוחות כאשר כל המתנה למענה אורכת לפחות 40 דקות לא העלו דבר ,החלק לא בנמצא ואולי בעוד שבוע יגיע ,נראה לי אבסורד שמכונה חדשה חסרה חלקים ,שלושה שבועות המתנה לחלק לא נראה לי סביר בלשון המעטה ,אבקש את טיפולכם המהיר ,תודה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכונה בחדשה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות - אלקטרה סחר שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוחה ותואם עבורה ביקור מנהל אזור על מנת לטפל בפנייתה בצורה מלאה תגובה:
נוצר קשר עם הלקוחה ותואם עבורה ביקור מנהל אזור על מנת לטפל בפנייתה בצורה מלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה