פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זה לא יתכן שלחלק אני צריכה לחכות שבועיים נושא התלונה:
פרגון איריס שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונה של אלקטרה לפני 1/2 שנה הזמנתי טכנאי לפני שבועיים והוא טען שזה מנוע ויזמין לי את החלק עד היום לא קיבלתי שום תשובה מהחברה כל פעם שאני מתקשרת אומרת שלומי יחזור אליי ואף אחד לא חוזר יחס מזלזל ללקוחות , שירות גרוע .. צר לי להודיעכם שזאת פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמינה מוצרים של חברת אלקטרה מכונה שעברה הייתה של חברת בוש אחלה שירות של מאור הנגב טיפול בזמן אין לי תלונות אני מאוד מאוד מאוכזבת מהשירות שלכם שיש לי ילדים קטנים ואני צריכה לחפש איפה לכבס כל יום את הכביסה , וכבר עבר שבועיים ואיו עם מי לדבר בחברה וכל פעם שאני מתקשרת אומרים הוא יחזור אלייך .........מעניין באמת מי אמור לחזור ? ועוד יותר גרוע שאני ממתינה 40 דקות על הקו עד שעונים ובסוף אין תשובה עדכנית להמתנה . שוחחתי גם בתאריך 16/6/14 עם נציגה בשם רויטל והיא ישר העבירה אותי למענה קולי והמתנתי המתנתי עוד 20 דקות עד שהשיחה נותקה ....
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת לטפל בנדון כמה שיותר דחוף ... זה ממש חוצפה וזלזול בלקוחות פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות - אלקטרה סחר שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוחה ותואם עבורה ביקור טכנאי עם החלק הנדרש לתיקון מכונת הכביסה תגובה:
נוצר קשר עם הלקוחה ותואם עבורה ביקור טכנאי עם החלק הנדרש לתיקון מכונת הכביסה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה