|
|
|
|
|
|
שירות אלקטרה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 יוני 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ספיר 1 ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/8/13 רכשנו מדיח מתוצרת ווירפול עם הרחבת אחריות ל-5 שנים. לאחרונה המדיח הפסיק לנקות כמו שצריך ונורות מילוי חומרי הברקה דולקת באופן קבוע. הזמנו טכנאי מטעם אלקטרה להיום (לאחר שבעלי נאלץ לקחת חצי יום חופש - שעת ההגעה 08:00-12:00) הסברנו לו את הבעיה וכי לא ניתן להשתמש במדיח ואנו נאלצים לרחוץ ידנית את הכלים, שמסר שאין מה לעשות וזהו המדיח!!! ניסינו ללא הפסקה להשיג את חברת השירות של אלקטרה 073-2625600 (פלרום) ללא הצלחה. לטיפולכם/סיועכם אודה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקוןמיידי/החלפה של המדיח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|