פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר חלק ותנור שמושבת עקב כך נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התנור שנרכש לפני 3 שנים הפסיק לפעול. לאחר מספר נסיונות תיקון שנמשכו מאמצע פברואר ועד תחילת מאי הודיע לנו הטכנאי מטעם פלרום, (שהשירות הועבר אליהם מאלקטרה) בביקורו בתאריך 7/5/14 שיש להחליף חלק וכי יחזור כאשר החלק יהיה בידיו.. במשך חדשיים פלרום לא מגיב לבעיה ולתלונותי וטוען שהחלק החסר הוזמן ולא ידוע מתי יגיע. לאחר שפניתי להילה נציגה בכירה של השירות (זה לקח כמעט שעתיים לנסות ולשכנע שעלי לשוחח עם בעל סמכות מעבר למוקדן) שעסקה בבירור אינטנסיבי של הבעיה הודיעה לנו רשמית בתאריך 22.6.14 שאין להשיג את החלק הדרוש לתנור סאוטר שבידינו. פניתי לאמון הצבור ולמועצה להגנת הצרכן (בינתיים התנור מושבת מזה שלושה חודשים ).
כנראה כתוצאה מהתערבותם ופניות חוזרות ונשנות שלנו , גם לאלקטרה סחר וגם לפלרום, פנה אלינו איש השרות בהצעה שהחזירה אותנו חודשיים לאחור.
עזרא איש פלרום הציע לשלוח טכנאי , לפרק את החלק הפגום ולנסות למצוא חלק דומה תקין, אך התנה זאת תמורת תשלום עבור ביקור טכנאי סך של 245 ₪ ( על אף שמגיע לנו שירות זה חינם כי הטכנאי במאי לא סיים את התיקון) ומבלי להתחייב לזמן שיארך החיפוש או למחיר החלק הדרוש.
במצב זה היינו כבר לפני חודשיים!
לאור ההתנהלות לעיל ולאחר שבמשך חודשיים נמסר לנו שהחלק החסר אינו בנמצא סירבנו להצעה של איש פלרום, שראינו בה משיכת זמן ולא ניסיון אמיתי לתקן את התנור
אחרי שעברנו מדורי גיהנום החלטנו לרכוש תנור חדש ובמקביל לפנות לתביעות קטנות לבקש פצוי הן על התנור החדש והן על עגמת הנפש הבלתי אפשרית שעברנו
מודה על סיוע שלכם
ירדנה

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות - אלקטרה סחר שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוחה והוסבר כי נפעל על מנת לספק את החלק הנדרש בהקדם האפשרי תגובה:
נוצר קשר עם הלקוחה והוסבר כי נפעל על מנת לספק את החלק הנדרש בהקדם האפשרי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה